Engie: IMPORATANTA Informare Dedicata Clientilor din Romania, ce Nu Stiau Multi

Engie IMPORATANTA Informare Dedicata Clientilor Romania Nu Stiau Multi

Engie, unul dintre cei mai mari distribuitori de energie electrica si gaze naturale din Romania, vorbeste intr-o informare foarte importanta pentru clientii sai din toata tara despre una dintre cele mai serioase masuri care poate fi luata impotriva lor, mai exact deconectarea de la servicii, si procedura de reconectare.

Engie vorbeste mai jos despre pasii pe care trebuie sa ii urmeze o persoana care vrea sa fie reconectata la serviciile de furnizare a energiei electrice si a gazelor naturale, iar asta in conditiile in care procedura in sine se realizeaza doar daca nu platim facturile pentru o perioada lunga de timp, si daca ignoram preavizele.

Cei de la Engie Romania au totusi o procedura foarte simpla pentru a face reconectarea unui client ale carui servicii au fost deconectate, astfel ca nu veti pierde foarte mult timp cu acest lucru, dar e bine sa stiti ce se intampla, pentru a putea beneficia rapid din nou de serviciile care sunt oferite de catre companie.

Engie Romania are toate informatiile disponibile direct pe website-ul sau pentru toti romanii care sunt dornici sa profite de ceea ce inseamna procesul de reconectare, asa ca e bine sa fiti la curent cu toate informatiile importante vis-a-vis de acest proces, si e bine sa le cititi de acolo daca aveti nevoie de el.

În primul rând asigură-te că toate facturile neachitate care au dus la oprirea furnizării sunt acum plătite. Dacă ai făcut deja acest lucru, te putem ajuta cu reluarea alimentării cu energie prin oricare dintre următoarele modalități.

Sună-ne la numărul de Call Center 021.9366, disponibil de luni până vineri în intervalul orar 08:30-19:00. Asigură-te că vei avea la îndemână dovada plății. Scrie-ne pe formularul de contact online, pentru a trata cu prioritate solicitarea ta, te rugăm să alegi subiectul Facturi/plăți – Confirmare/Dovadă plată și nu uita să anexezi mesajului tău dovada plății. De asemenea, poți veni cu dovada plății în cel mai apropiat centru de relații clienți.