Netflix: Planul SECRET pentru o Schimbare Majora la care Nu ne Asteptam

netflix ecran secundar

Netflix, gigantul divertismentului, intră într-o nouă eră. Împlinind 26 de ani de la zilele sale de DVD-uri expediate prin poștă și ajungând la al 16-lea an de operare în streaming, Netflix este pregătit pentru o transformare majoră. Recent, compania a publicat date semnificative despre audiență pentru prima dată, un pas așteptat de mult timp de actori și creatori.

Eunice Kim, noul Chief Product Officer al Netflix, joacă un rol vital în modelarea viitorului acestei entități gigantice. După aproape trei ani de la alăturarea la Netflix, venind de la YouTube, Kim a fost promovată la acest post de conducere din rolul anterior de VP de produs. Fiind responsabilă pentru evoluția experienței utilizatorilor, ea aduce un suflu nou în strategia Netflix pentru următorul deceniu și mai mult.

Netflix a început să introducă gaming și transmisiuni live, inclusiv reuniunea mult întârziată a emisiunii “Love Is Blind”, un moment descris de Kim ca fiind “umilitor”. Un accent major este pus pe o abordare mai strategică a “al doilea ecran”, adică telefonul pe care telespectatorii îl țin în mână în timp ce privesc televizorul.

Netflix: Planul SECRET pentru o Schimbare Majora la care Nu ne Asteptam

Aplicația mobilă Netflix, tradițional un mijloc de a viziona Netflix pe mobil, nu diferită de aplicația TV, este văzută de Kim ca un “briceag elvețian” pentru a atrage atenția utilizatorilor în diferite moduri. După vizionarea unui spectacol cu un final surprinzător, utilizatorii ar putea primi o notificare pe mobil care îi îndrumă către o explicație a finalului seriei.

Abonații interesați de modă ar putea folosi aplicația mobilă Netflix pentru a răsfoi stilurile afișate pe ecran. Netflix ar putea incorpora reclame pe mobil, în loc de pe ecranul TV, pentru a evita întreruperea telespectatorilor în mod excesiv. Abonații care urmăresc un spectacol de concurs ar putea vota folosind dispozitivele mobile. Îmbunătățirea experienței mobile permite și o personalizare mai mare, comparativ cu televizoarele, care tind să fie dispozitive comune, spune Kim.

În acest context, Netflix se poziționează nu doar ca o platformă de divertisment, ci și ca un pionier în adaptarea tehnologică și interactivitate. Prin inovațiile aduse de Eunice Kim și echipa sa, Netflix demonstrează capacitatea sa de a rămâne în fruntea industriei de divertisment, adaptându-se continuu la cerințele și preferințele în schimbare ale publicului său global.