Netflix Anunta un RECORD Impresionant dupa Problemele Majore Dezvaluite

netflix prag

Netflix, gigantul în lumea streaming-ului, a atins un nou record impresionant, unul pe care nimeni nu il astepta in contextul actual, mai ales ca a avut probleme majore dar are: 23 de milioane de utilizatori activi lunar pe pachetul său suportat de reclame. Această veste a fost anunțată de către Amy Reinhard, șefa departamentului de publicitate al Netflix, în cadrul CES 2024.

Participând la Summit-ul de Divertisment Variety din Las Vegas, Amy Reinhard a dezvăluit că 85% dintre membrii abonați la pachetul cu reclame petrec mai mult de două ore pe zi vizionând Netflix. “Ceea ce ne entuziasmează cu adevărat este nivelul de angajament al utilizatorilor”, a declarat ea.

Anunțul vine la doar două luni după ce Netflix a atins pragul de 15 milioane de utilizatori activi pe pachetul cu reclame la nivel global în noiembrie 2023. Reinhard a preluat funcția de Președinte al Departamentului de Publicitate în octombrie, după plecarea lui Jeremi Gorman, care a ocupat acest rol timp de 13 luni.

Anul trecut, gigantul streaming-ului a stârnit curiozitatea publicului prin anunțul său de a dezvolta o afacere de publicitate comparabilă cu cea a Hulu. Deși scurt de estimările celor 45 de milioane de abonați Hulu suportați de reclame, eforturile Netflix de a stimula înscrierile la pachetul său cu reclame par să dea roade.

Netflix Anunta un RECORD Impresionant dupa Problemele Majore Dezvaluite

În mai, Netflix a introdus o politică infamă împotriva partajării parolelor, încurajând utilizatorii să se înscrie la pachetul cu reclame. Ulterior, serviciul de streaming a eliminat opțiunea planului de bază fără reclame pentru noii abonați și a majorat prețul ofertei sale premium fără reclame. Compania a declarat că aproximativ o treime dintre noii înscriși aleg planul suportat de reclame.

“Suntem foarte norocoși să putem adopta o perspectivă pe termen lung în acest sens”, a spus Reinhard la CES. “Scalarea afacerii noastre este în prezent prioritatea noastră cea mai mare, dar dorim să ne asigurăm că o facem într-un mod semnificativ pentru membrii noștri.”

Parteneriatul Netflix cu Microsoft pentru construirea pachetului cu reclame în 2022 nu a fost lipsit de provocări, cu rapoarte despre frustrările executivilor legate de vânzările de reclame ale Microsoft. Cu toate acestea, Reinhard a menționat la summit-ul Variety că relația decurge bine, deși nu a comentat despre viitorul parteneriatului, care urmează să expire în acest an.

Netflix a fost, de asemenea, afectat de grevele de la Hollywood în 2023, fiind nevoit să reducă conținutul pentru prima dată. Conform Bloomberg, Netflix a lansat cu aproximativ 130 de titluri mai puțin în 2023 comparativ cu anul anterior. Cu toate acestea, serviciul de streaming își completează portofoliul de conținut cu titluri de la Warner Bros. Discovery, cu “Young Sheldon” urcând în clasamentele Nielsen de la lansarea sa pe Netflix în decembrie.

Netflix domină în prezent clasamentele Nielsen din SUA, ocupând opt din primele zece titluri de streaming în prima săptămână din decembrie. Combinat cu afirmația lui Reinhard că membrii suportați de reclame petrec mai mult de două ore pe zi vizionând Netflix, compania face un joc major pentru atragerea de publicitari.