In anul 2012 magazinele Apple au fost vizitate de 370 de milioane de oameni, conform informatiilor oferite de Tim Cook si prezicerile pe intregul an. Semestrial peste 120 de milioane de oameni viziteaza magazinele Apple, iar in imaginea de mai sus avem o comparatie intre Apple Store-uri, Disney Land-uri, audienta Super Bowl-ului si alte evenimente importante. Practic, in 2012 Apple a avut de aproape 3 ori mai multi vizitatori decat au avut Disney Land-urile in intreg anul 2011, de 3 ori mai multi vizitatori decat audienta Super Bowl-ului, si de aici incolo intelegeti voi ideea.
Daca ar fi sa raportam vizitele cu populatia globului, atunci aproximativ 5% din populatia Terrei a vizitat Apple Store-urile celor de la Apple, iar cifra este remarcabila. Ea este mai mica decat cea inregistrata de Best Buy sau Walmart, insa avand in vedere ca vorbim despre o companie producatoare de dispozitive electronice, trebuie sa recunoastem ca Apple Store-urile pot fi privite ca atractii turistice si nu simple magazine.



























Asta pentru ca Disneylands sunt 4 in toata lumea , iar Apple Store-uri sunt cu sutele :))
la intrare in parc la disney platesti, si chiar o suma destul de maricica, plus ca sunt cateva parcuri, pe langa magazinele apple care intrarea e gratuita si sunt o sumedenie de astfel de magazine. nu are relevanta aceasta comparatie, din punctul meu de vedere. dar ce sa-i faci, in lipsa de altceva mai faci si copilarii de astea, gen comparatii intre furnica si elefant.
Trimestrial nu semestrial .
eu cred ca in fast-food-urile mcdonalds intra chiar mai multa lume. din moment ce mcdonalds este in aproape fiecare oras din occident (nu in romania unde exista mcdonalds doar prin orasele cu tranzit mare de masini) si din 30 in 30 km pe autostrada prin eu. acum cred ca si in USA is destul de multe deci nu cred ca se compara cu nr de apple store-uri.
Daca ar fi sa comparam graficele dintre disney si apple, disney castiga detasat, datorita inferioritatii nr de magazine fata de apple
…it’s something 🙂