iPad – “veriga slaba” din lumea tabletelor

ipad veriga slaba

  Prima tableta iPad a fost lansata in cursul anului 2010 de catre compania Apple sin intr-o perioada de 5 ani de zile a a involuat din cea mai dorita tableta de pe piata la un produs normal, fara prea mult interes pentru consumatori. In general tabletele nu mai genereaza vanzari la fel de mari la nivel global, iar conform unui studiu al IDC, in 2015 aceste produse ar putea genera o crestere in vanzari de doar 2.1% fata de anul 2014. Uitandu-ne spre viitor, IDC estimeaza ca vanzarile de tablete ar putea creste cu doar 40 de milioane de unitati, adica aproximativ 20% fata de vanzarile inregistrate in 2014.

Microsoft is doing a lot of good things right now and we believe the launch of Windows 10 later this year will not only have a significant impact on Microsoft’s share of the market, but on the industry as a whole,” said Bouchard, Research Director, Tablets. “There is an appetite for a platform that can provide a productivity experience that remains consistent across multiple form factors and device types, and we believe Microsoft is well positioned to capture some of that demand.

  Conform celor de la IDC, Android urmeaza sa depaseasca tabletele iPad in ceea ce priveste cota de piata, produsul celor de la Apple urmand a pierde nu mai putin de 4$ din cota actuala de piata pana in 2019. Tableta iPad este prezentata ca fiind “veriga slaba” din viitorul tabletelor la nivel global si acest lucru nu poate fi chiar atat de imbucurator pentru cei din Cupertino. Desi Apple a continuat sa isi actualizeze tabletele iPad si o va face in viitor, se pare ca interesul consumatorilor vis-a-vis de ele este in continua scadere si doar implementarea de functii cu adevarat revolutionare il va putea creste.