BANCA Transilvania: Dezvaluirile Oficiale Privind BLACK FRIDAY 2025 in Romania, ce a Surprins Total

BANCA Transilvania a facut o serie de dezvaluiri oficiale cu privire la BLACK FRIDAY 2025 in Romania, iata ce dezvaluie banca si a surprins in totalitate.

BANCA Transilvania record black friday 2025


  • BANCA Transilvania anunta un record istoric de tranzactii procesate intr-o singura zi de Black Friday.
  • Crestere accelerata pentru platile online si cumparaturile in rate.
  • Ecosistem digital de plati capabil sa sustina varfuri de trafic ore in sir.

BANCA Transilvania spune ca Black Friday 2025, a pus la incercare la maximum ecosistemul propriu de plati, care reuneste carduri, aplicatii, POS-uri si bancomate intr-o singura infrastructura digitala scalabila. In numai 24 de ore au fost procesate 11 milioane de tranzactii, demonstrand capacitatea sistemelor de a functiona la parametri optimi chiar si in cele mai aglomerate momente ale anului.

BANCA Transilvania spune ca, pe parcursul zilei, fluxul de operatiuni a depasit constant nivelurile obisnuite, inregistrand un ritm de peste 700.000 de tranzactii pe ora timp de noua ore consecutive, in intervalul 8.00 – 17.00. In asa-numita ora de aur, 9.00 – 10.00, s-a trecut de pragul de 1 milion de plati, iar media intregii zile a fost de aproximativ 230 de tranzactii pe secunda, cu un varf de peste 500 de operatiuni intr-o singura secunda.

BANCA Transilvania sustine comertul online si fizic

Prin dimensiunea business-ului si prin reteaua extinsa de echipamente, BANCA Transilvania joaca un rol esential in fluidizarea platilor pentru comerciantii online si offline din Romania. Cardurile emise de banca, impreuna cu terminalele POS si bancomatele raspandite la nivel national, permit derularea unui volum semnificativ de tranzactii chiar si atunci cand campaniile de reduceri genereaza varfuri de trafic.

BANCA Transilvania afiirma ca, tot in aceasta perioada s-a remarcat si o crestere importanta a cumparaturilor online in rate, numarul acestora fiind mai mare cu 17% fata de Black Friday 2024. Clientii au folosit instrumentele de plata pentru achizitii premium, in special din zone precum auto, ceasuri si mobilier, preferand sa isi esaloneze cheltuielile fara sa renunte la ofertele momentului.

BT Pay, motorul mobil al ecosistemului bancii

Aplicatia BT Pay reprezinta un element central in experienta digitala oferita de BANCA Transilvania, punand la dispozitia clientilor optiuni rapide pentru plati cu telefonul si administrarea cardurilor. Prin intermediul aplicatiei, utilizatorii pot emite instant carduri digitale, pot modifica limitele de tranzactionare si pot avea un control mai bun asupra modului in care platesc, mai ales in perioadele aglomerate de shopping.

BANCA Transilvania explica si ca in cadrul campaniei de Black Friday 2025, tranzactiile efectuate prin optiunea Pay with BT Pay au fost de patru ori mai numeroase decat in editia din 2024. Functia este disponibila acum pe aproximativ 30.000 de site-uri partenere, ceea ce extinde puternic aria de utilizare a portofelului digital si consolideaza rolul telefonului mobil ca instrument principal de plata.

Ecosistem complet construit in jurul cardurilor

In jurul cardurilor emise pentru persoane fizice si juridice, BANCA Transilvania a construit de-a lungul timpului un ecosistem complex care reuneste programul de loialitate STAR, aplicatia BT Pay si platforma de procesare eCommerce BTeComm. La acestea se adauga parteneriatele cu comerciantii si o retea nationala de POS-uri si bancomate, elemente care lucreaza impreuna pentru a sustine fluxul continuu de plati.

Aceasta infrastructura integrata permite BANCA Transilvania nu doar sa gestioneze volume mari de operatiuni, ci si sa ofere clientilor optiuni diversificate de plata, beneficii comerciale si solutii flexibile pentru achizitii de valoare. In contextul Black Friday 2025, ecosistemul s-a dovedit suficient de robust pentru a mentine stabilitatea serviciilor chiar si atunci cand numarul de tranzactii a crescut accelerat.

De la recorduri de tranzactii la indicator al maturitatii digitale

Performantele inregistrate in aceasta editie de Black Friday arata ca BANCA Transilvania a ajuns la un nivel de maturitate digitala in care poate sustine, fara sincope majore, atat cresterea comertului online, cat si pe cea a platilor la POS. Rezultatele reprezinta totodata un semnal pentru mediul de afaceri ca infrastructura bancara poate tine pasul cu dinamica pietei de retail.

BANCA Transilvania isi consolideaza pozitia de procesator principal de plati din Romania, BANCA Transilvania demonstreaza ca investitiile in tehnologie si in infrastructura digitala produc rezultate masurabile, iar clientii si comerciantii pot privi campanii precum Black Friday cu mai multa incredere.