BANCA Transilvania a anuntat ca serviciile BT24 Mobile si BT24 Internet Banking nu mai sunt disponibile, iar clientii sunt redirectionati catre noile platforme BT Pay si BT Go. Prin aceasta mutare, BANCA Transilvania consolideaza intr-un singur ecosistem toate operatiunile bancare online pentru persoane fizice si companii. Obiectivul declarat al BANCA Transilvania este o experienta de banking mai simpla, mai rapida si mai usor de accesat de pe orice dispozitiv.
BANCA Transilvania, pentru clientii persoane fizice, pune la dispozitie aplicatia BT Pay Mobile, disponibila gratuit in Google Play Store, App Store si HUAWEI AppGallery. Tot pentru utilizatorii obisnuiti, BANCA Transilvania ofera varianta BT Pay Web, accesibila din sectiunea de Internet Banking de pe siteul bancii, pentru cei care prefera laptopul sau calculatorul. Clientii care intra in vechea interfata BT24 Internet Banking sunt directionati automat spre BT Pay Web, astfel incat tranzitia facuta de BANCA Transilvania sa fie cat mai lina si fara schimbarea datelor de autentificare.
Pentru companii, BANCA Transilvania mizeaza pe suita BT Go Mobile, care permite administrarea platilor si a conturilor direct de pe telefon. Aplicatia BT Go Web completeaza oferta digitala, iar accesarea fostului site BT24 conduce automat reprezentantii firmelor catre noua pagina de autentificare gestionata de BANCA Transilvania. In acest fel, BANCA Transilvania inchide definitiv etapa vechilor platforme si muta mediul de afaceri intr-o generatie actualizata de servicii online.
BANCA Transilvania Anunta SCHIMBARILE care Vizeaza Milioane de Clienti din Romania
In paralel cu migrarea tehnica, BANCA Transilvania subliniaza importanta sigurantei online si a protectiei datelor personale in BT Pay si BT Go. Potrivit bancii, aplicatiile includ mecanisme avansate de autentificare si monitorizare permanenta a tranzactiilor, iar BANCA Transilvania recomanda folosirea dispozitivelor cu sisteme de operare actualizate si parole puternice. Institutia reaminteste ca BANCA Transilvania nu solicita niciodata prin telefon, email, SMS sau retele sociale date de autentificare, coduri de acces sau linkuri pentru instalarea aplicatiilor, tocmai pentru a limita riscurile de atacuri informatice.
In situatiile in care clientii observa mesaje suspecte sau tranzactii neautorizate, banca pune la dispozitie numarul de telefon 0264 308 055 si adresa de contact oficiala, unde sesizarile pot fi analizate rapid de specialisti. Prin aceste masuri, BANCA Transilvania incearca sa reduca tentativele de frauda si sa consolideze increderea in noile sale platforme digitale, oferind suport atat pentru persoane fizice, cat si pentru companii.
Migrand integral catre BT Pay si BT Go, BANCA Transilvania isi confirma strategia de digitalizare accelerata si transmite ca viitorul bankingului inseamna servicii integrate, usor de folosit si protejate prin standarde ridicate de securitate. Pentru utilizatori, schimbarea inseamna mai mult control asupra conturilor, acces rapid la plati si vizibilitate clara asupra tuturor operatiunilor zilnice..




























