Windows Phone 7 reviews

Ieri Microsft a lansat in mod oficial primele terminale dotate cu sistemul de operare Windows Phone 7 si in cursul acestei seri au aparut si primele hands-on reviews de la site-urile de profil. Despre Windows Phone 7 am mai discutat si v-am mai prezentat clipuri video cu interfata si alte aspecte ale sistemului de operare deci stiti “cu ce se mananca” acest nou OS. Din pacate majoritatea celor care au tinut un mana un asemenea telefonul nu au avut prea multe cuvinte de lauda pentru el doearece sistemul de operare in sine nu e chiar atat de grozav, ba mai mult e putin in urma fata de iOS sau Android. Expertii sunt de parere ca Windows Phone 7 este cu un an in urma iOS sau Android, insa Microsoft a reusit sa faca un sistem de operare foarte bun pe ale carui schelet va putea dezvolta o platforma competitiva in cativa ani, dar asta depinde de modificarile aduse sistemului de-a lungul timpului dar si a interesului developerilor de a dezvolta aplicatii pentru el. Pana una alta puteti citi aici un review complet al acestui sistem de operare si daca sunteti interesati sa cumparati un telefon care ruleaza Windows Phone 7 atunci puteti intreba la magazinele Orange sau Vodafone deoarece daca nu ma insel au deja in oferta asa ceva.

Sa revenim la titlul acestui articol, review-urile temrinalelor ce ruleaza Windows Phone 7. Din punct de vedere hardware nu cred ca exista prea multe discutii si daca vreti sa vedeti clipuri video cu fiecare terminal ce ruleaza Windows Phone 7 atunci vizitati acest articol. Acum sa vedem primele review-uri pentru cateva dintre terminalele compatibile cu Windows Phone 7 ce au fost lansate ieri :

HTC HD 7

[viddler id=e9ab1eb5&w=600&h=450]

HTC Surround