Infinity Blade genereaza incasari de 1.6 milioane de $ in doar 5 zile de la lansare

Infinity Blade, un joc anuntat cu surle si trambite de catre Epic Games a fost intr-un final lansat in data de 8 decembrie in AppStore-ul celor de la Apple dupa nu mai putin de 3 luni de la prezentarea oficiala facuta la o conferinta ale aceleiasi companii. Pentru multi jocul s-a dovedit a fi o mare dezamagire pentru ca intreaga actiune se petrece intr-un loop constant in care singurele elemente noi sunt item-urile pe care le gasiti dupa ce omorati aceleasi NPC-uri over and over and over again.

Desi jocul a fost/inca este o mare dezamagire, un site despre gaming incearca sa ne spuna ca Epic Games ar fi incasat peste 1.6 milioane de $ din vanzarile jocului in AppStore. Pentru a-si sustine afiarmatia respectivul site foloseste statistici din Game Center, adica a descoperit ca in Game Center exista 274.000 useri care joaca Infinity Blade, au inmultit aceasta cifra cu pretul de 6$ si au ajuns la suma de mai sus. Personal consider ca acest calcul este total gresit pentru ca nu toti cei care joaca acest joc l-au si cumparat si nu toti care l-au cumparat il folosesc cu Game Center.

The first Unreal Engine-powered game for iOS, Infinity Blade, has sold at least 274,000 copies in its first five days on sale, according to recent player counts on Game Center. At $6 a copy that’s a $1.64 net for the publisher, and a new record.

Parerea mea este ca pana nu aflam statistici oficiale de la Epic Games toate aceste presupuneri raman doar presupuneri.