Prima Pagina Apple Apple Support Profile – sectiunea de asistenta tehnica pentru produse Apple

Apple Support Profile – sectiunea de asistenta tehnica pentru produse Apple

Apple Support Profile este o noua sectiune, recent lansata pe site-ul Apple, in care detinatorii de produse Apple isi pot inregistra dispozitivele, pot afla informatii despre starea garantiei si pot verifica daca dispozitivul lor este eligibil pentru garantie si pot stabili date la care pot consulta un Apple genius. Acasta noua sectiune este foarte simpla de folosit, practic intrati acolo, introduceti serialul terminalului vostru din : Settings>General>About>Serial number, site-ul va recunoaste automat terminalul si va va informa in legatura cu starea garantiei, posibilitatea de a primi ajutor telefonic/etc.

Pentru a avea acces la aceasta pagina trebuie sa va inregistrat cu Apple ID-ul vostru iar daca aveti deja achizitionate produse cu el, ele vor fi automat afisate acolo. Din pacate aceasta sectiune nu e chiar atat de utila pentru Romania avand in vedere ca la noi nu exista Apple Stores.

  • Bejan Andrei

    am si eu o intrebare pentru cine stie daca tot veni subiectul despre asta. am un ipod touch 4 cumparat din apple store italia comanda pe net. l-am scapat si acuma are sticla crapata. exista vreun service la noi in romania pentru asa ceva? multumesc ptr orice informatie

  • Da, noumax sau istyle ar trebui sa acopere garantia.

  • Pingback: Tweets that mention Apple Support Profile - sectiunea de asistenta tehnica pentru produse Apple -- Topsy.com()

  • chris navo

    Faina experienta nici nu a trebuit sa bag vreun device am logat userul si au aparut si macul de pe care am intrat si iphoneul (cu tot cu serii). Lucru dracului. Optiuni putine, cam ce stiam si pana acuma garantie 1 an pt ambele produse. Extra garantie daca vrei sa cumperi dar probabil nu merge din state direct.

  • @chris navo: Apple Care poti cumpara si am impresia ca e acoperita si in Romania.

  • Tigris Regalis

    @Bejan Andrei: Cazul tău nu e de garanție (nu e defect de fabricație), deci nu merită să încerci pe la service-urile românești ca să-și facă ăia școlarizare la “specialiști” pe banii tăi. Mai bine găsești un service din țări cu Apple Store la care să le trimiți aparatul prin poștă / curier, așa știi că va fi reparat cum trebuie.