Ce trebuie sa stii atunci cand duci un produs Apple la garantie la un service din Romania

Am discutat ieri despre garantia tabletei iPad 2 si cum poate fi rezolvata ea la service-urile autorizate de Apple din Romania asa ca m-am gandit sa extind astazi discutia la orice produs al companiei Apple. Am contactat ieri departamentul service al Noumax si iStyle, am primit un raspuns din partea lor si le multumesc iar acum va voi explica care sunt conditiile pentru acordarea garantiei in Romania a unui produs Apple cumparat in strainatate. In primul rand vorbim despre posibilitatea de a aduce un produs in garantie si aici Noumax exceleaza deoarece primeste orice produs Apple insa la iStyle sunt primite doar o serie limitata de produse iar mai jos aveti lista lor :

  • Sisteme de calcul si accesorii Apple (toate modelele de portabile, calculatoare de birou, monitoare si toate accesoriile)
  • iPod (orice model)
  • iPad (excluzand iPad 2)
  • iPhone (orice model care a fost cumparat din Uniunea Europeana, exceptand modelele cumparate de la reselleri din Romania altii decat iStyle sau de la operatorii de telefonie mobila din Romania)

Deci la iStyle iPad 2 nu beneficiaza de garantie, iar in ceea ce priveste terminalele iPhone, doar cele cumparate din UE pot fi primite in garantie. In ceea ce priveste documentele necesare pentru acordarea garantiei, Noumax are din nou o politica mult mai relaxata verificand produsul doar pe baza seriei insa la iStyle aveti nevoie de un bon, factura, etc pentru a va fi acordata garantia. In concluzie, in Romania sunteti acoperiti de garantia Apple pentru orice produs cumparat de oriunde insa ideal ar fi sa pastrati bonul de achizitie sau factura.