Vanzarile slabe ale Motorola Xoom coving producatorii de tablete sa isi sa amane lansarile?

Dupa cum stiti deja, Motorola Xoom a fost un semi-esec deoarece vanzarile inregistrate de tableta “minune” au fost mult mult sub asteptarile producatorilor sau ale dezvoltatorilor de aplicatii. Android 3.0 nu a fost un motiv indeajuns de bun pentru ca posibilii clienti a dea fuga in magazine si sa cumpere noua tableta lansata de Motorola. O principala problema ar putea avea legatura cu lipsa de aplicatii pentru noul sistem de operare dar si cu problemele pe care Android OS Honeycomb le are. Vorbim totusi de un sistem de operare nou pe care Google nu l-a construit 100% bine iar asta se vede in vanzari.

The tablet PC market had been expected to become a battle field as early as in the second quarter as a number of potential players were expected to push models into the market after Google released its Android 3.0 OS and Motorola spearheaded with the launch of Xoom tablet PCs.

But sales of Xoom tablet PCs have been lower than expected, said sources at Taiwan’s notebook makers, citing brand image, pricing, insufficient applications and the unstable performance of Android 3.0 as reasons for the doldrums.

Vanzarile dezamagitoare ale tabletei Motorola Xoom par a fi “speriat” compania ASUS care a amanat cu o luna lansarea propriei linii de tablete cu Android Honeycomb insa motivul oficial a avut desigur legatura cu probleme de ordin tehnic. S-a zvonit ca si HTC ar avea in plan o amanare a lansarii tabletei HTC Flyer insa nimeni nu poate confirma acest lucru. BlackBerry Playbook a fost lansata acum cateva zile si din pacate nu a avut parte de review-uri prea grozave, principalele defecte fiind in sistemul de operare. In momentul de fata iPad 2 e regina pe piata tabletelor si situatia nu se va schimba anul acesta.

5 COMENTARII

  1. Imitatorii asiatici probabil au realizat abia acum că nu-i chiar așa ușor să te afirmi pe piață doar imitându-l pe lider și că scăderea cotei de piață a iPad la 10-15%, după cum prevăzuseră pentru anul acesta, nu mai e deloc atât de certă pe cât crezuseră după ce se lansase iPad.

    Dacă nu se trezesc din starea de imitatori de slabă calitate și nu se apucă să conceapă un produs propriu mai inovativ, eu nu-i văd bine la anul – cu trecerea timpului, decalajul va crește și va fi din ce în ce mai greu să se impună pe piață.