Prima Pagina Apple iPad 2, backlight bleeding si garantia in Romania

iPad 2, backlight bleeding si garantia in Romania

Azi dimineata am scris un articol in care va spuneam ce probleme intampin eu cu tableta mea iPad 2. Vorbeam despre backlight bleeding, o problema pe care toti posesorii de ipad au experimentat-o intr-o masura sau alta, o problema care nu se poate rezolva decat prin schimbarea tabletei. Problema e ca noi traim in Romania si inainte de a trimite ceva la garantie trebuie sa ne intrebam serios daca avem vreo sansa ca produsul sa fie primit sau nu. In acest spirit am trimis azi dimineata 2 mailuri la Noumax si iStyle, cele 2 service-uri autorizate de produse Apple, si am primit un raspuns de la Noumax in care mi s-a spus ca tableta se schimba daca si la ei in service se observa exact aceleasi probleme.

Pentru ca tableta sa fie primita in service e nevoie doar ca ea sa fie in garantie, verificarea se face dupa seria de pe spate si daca apare in baza de date a Apple atunci garantia se acorda. Problema e modul in care testeaza cei de la Noumax daca tu nu esti prezent acolo pentru ca daca ei nu observa problema tableta nu se schimba. Daca le apare si lor atunci vei primi una noua de la Apple, prin ei. De la iStyle nu am primit nici un raspuns asa ca nu va pot da nici un fel de informatii despre modul in care se acorda garantia la ei.

  • Adrian

    Mi se pare o abordare f corecta.

  • JohnnyUSA

    Tot ce pot spune este ca puteti apela cu incredere la Noumax. Sunt profesionisti.

  • iliedobre

    Am avut cateva experiente cu Noumax si sunt convins ca daca ai problema respectiva ti-o vor schimba.

  • Sunt 100% convin ca la ei in service nu vor observa deoarece este lumina, problema se vede numai daca este intuneric in camera. Eu am dus lcd la LG si au zis ca nu are nici o problmea ca ei nu vad backlight bleeding !

  • petrica

    azi am ramas cu gura cascata la NOUMAX cand fara nici o intrebare mi-au spus ca voi primi un telefon nou in o zi doua. UNIC IN ROMANIA! nu e legat de bleeding, avea problema cu microfonul dar…totusi neasteptat de corecti.

  • sgc

    Si al meu iPad2 WiFi negru are backlight bleeding. E cumparat prin iPad2.ro si chiar ma intrebam daca putem face ceva in Romania.
    Voi ce faceti, le duceti la Noumax pana la urma?
    In plus, cam cat dureaza sa vina noua tableta in cazul fericit in care service-ul ne da dreptate?
    SI uite cum dam dintr-o intrebare in alta: ne asigura ceva/cineva ca tableta de schimb nu are aceeasi problema (sau alta)?

  • Maracq

    Apelati cu incredere la Noumax. Cei mai profesionisti oameni care exista in RO in materie de garantii. La inceput am crezut ca vor sa-mi ia ceva la cat de amabili sunt. Am fost si eu cu o problema, au verificat seria device-ului si mi-au schimbat ce era de schimbat fara nici o alta intrebare. Amabili, prompti… parca nu esti in RO daca ajungi pe acolo, eu asa m-am simtit.

  • sgc

    Ma tot uit pe forumuri si vad ca lumea pe afara nu prea se inghesuie sa returneze iPad-urile.
    Ar fi cam 2 motive:
    – produsul e nou lansat si e foarte probabil ca inlocuitorul sa prezinte aceleasi probleme
    – nu e chiar un capat de tara mai ales ca nu prea stai cu setarile brightness la maxim si imagini/fundaluri negre pe ecran.
    Acum, daca am intrat in problema, m-am uitat si la iPhone4 luat de la Orange acum 2 luni si am vazut ca si acolo apare fenomenul, e drept, mai putin intens. Din pacate, nu mai am iPad-ul 1 ca sa vad daca avea probleme de b.b.

  • TheDon

    Am backlight bleeding si io din pacate…am mai observat un lucru, si va rog sa va uitati si voi, daca tin ipad-ul cu speakerul sus se aude foarte tare! Daca-l tin normal mai slab…are legatura cu gyroscopul? 🙂

  • Testez.

  • TheDon

    Ms zaone! pana la urma cum e la tine? 🙂

  • TheDon

    ? 😀

  • Pingback: Coretronic devine al treilea furnizor de module backlight pentru iPad 2()

  • Pingback: Apple incearca sa rezolve problemele cu backlight bleeding pe iPad 2()

  • Isarescu

    Salut! Ce ai rezolvat cu ipad-ul?
    Si eu am aceasi problema cu bb, plus ca am o mica scama sub display.

  • Dan

    Am un ipad2 cumparat acum 4 luni de la Emag.
    Acum 1 luna a incetat sa mai functioneze pe baterii (afiseaza incarcare 97%) si indiferent cat il tineam in priza sau il lasam fara sa il utilizez cifra nu se modifica.
    L-am dus in service – la emag . Acestia l-au dat mai departe la Flash gsm care fara sa constate nimic mi-a refuzat garantia pe motiv ca aveam carcasa lovita in colturi. Raportul de service a fost facut intr-un mod complet neglijent in ele nu si-au datat silinta sa precizeze corect aparatul ba il faceau tableta ba telefon, au mai pus si de la ei defecte ( se opreste in timp ce este alimentat si face dungi pe ecran- chestie pe care eu n-am observat-o). La predare am tehnicianul de la emag s-a uitat pe tableta si a scris pe fisa de preluare usor zgariat pe muchi si pe display.
    In orice caz au refuzat garantia fara sa spuna ce avea si cum s-ar putea datora asta zgarieturilor. Oricum sa constate ca este zgariat/lovit le-a luat exact 2 saptamani!
    Am mers din nou la Emag si le-am spus ca nu este corect un asemenea raspuns. Acolo oricum pentru a constata loviturile pe colturi tehnicianul de la ghiseu a folosit o lupa!
    Ei l-au mai dat inca o data la alt service unde au constatat ca placa de baza este defecta si au zis ca nu o pot repara si nici nu pot schimba produsul pentru ca e zgariat!
    Nu inteleg cum nu se poate repara un defect de incarcare cand el in rest merge ok!
    Din punctul meu de vedere situatia se vede astfel:
    Ipad-ul pierde garantia daca este zgariat indiferent daca natura defectului are sau nu legatura cu aceasta stare (de zgariere), iar postgarantie nu exista pentru ca, daca acest lucru s-ar fi intamplat dupa iesirea din garantie unde starea de zgariere n-ar mai face obiectul nici unei dispute, firmele specializate nu ar putea sa repare (inlocuiasca) piesa defecta.
    Concluzia fireasca este ca este un produs de unica folosinta. Incerc sa cred totusi ca s-a intamplat numai datorita unui service incompetent.
    Daca cineva a patit ceva similar va rog sa ma sfatuiasca.
    Am incercat sa aflu adresa de email de la Apple dar n-am reusit.

  • Nu, e un refuz de garantie absolut hilar care nu are legatura cu Apple. Tine de emag si de modul in care fac ei service-ul, pacat.

  • Za, daca iti aduci aminte eu am mai scris in trecut despre garantiile oferite de eMag si alti comercianti de genul asta. Ei ofera garantie la service-urile cu care au contract. Si printre ele nu se regaseste nici unul autorizat Apple. La fel ofera si Orange/Vodafone/Cosmote pentru iPhone.

  • Ionatan Toader

    Cei de la iStyle ofera garantie doar produselor cumparate de la ei sau din afara romaniei, din cauza unor probleme personale intre conducerea iStyle si Apcom (tipic romanesc). Stiu asta pentru ca am lucrat si eu putin printre ei. Cu cei de la Noumax nu am avut niciodata treaba. Cel putin la iStyle se face constatarea pe loc. Eu am fost odata cu un MacBook la ei pentru ca a aparut o pata pe display si in urmatoarea zi m-au sunat si mi-au spus ca MacBook-ul este gata si pot sa il ridic.
    In concluzie, daca iPad-ul tau este cumparat din afara Romaniei poti sa mergi cu el direct la iStyle si ti-l schimba fara probleme, daca e luat din Romania singura modalitate e sa il duci la Noumax.

  • dute la opc si gata sa vezi cum o sa te intrebe dupaia daca doresti bani sau alta tableta inapoi :))

  • Dane, am vazut si eu pozele iPad-ului tau. Din pacate, ceea ce tu omiti intentionat sa spui mai sus, e ca garantia a fost refuzata de mai multe service-uri, inclusiv Noumax, pentru ca iPad-ul este lovit foarte tare pe toate colturile. Lovituri care au muscat efectiv din material, probabil prin cadere pe asfalt sau alta suprafata tare. Ne-ai acuzat pe rand ca ti-am schimbat produsul cu altul, apoi ai recunoscut ca e al tau dar ai pretins ca noi l-am lovit…etc. E urat. Hai sa ne asumam ca daca dam cu un produs de pamant nu mai putem avea si pretentia ca cineva sa plateasca reparatia pentru ca e ‘in garantie’. Stiu ca e usor sa dai cu pietre in noi si ca ‘plangerile’ sunt foarte usor crezute de multi dar toate au o limita. Multumesc.

  • Dan

    Pentru d-l Apostolescu,

    1. Dar Ipad-ul l-ati vazut?
    2. In mai multe service-uri nu stiam ca a fost – Eu stiam de doua si pe al doilea nu l-am retinut de aceea nu am scris numele pentru ca nu ama avut hartia oficiala
    3. Service-ul emag a scris la intrarea in service “putin zgariat”
    4. Chiar daca era lovit pe colturi – cazut pe asfalt ma gandesc ca de vreme ce n-am cerut schimbarea carcasei n-ar trebui sa conteze decat daca cineva se uita la placa de baza, zicea ca e defecta si asta se datoreaza socurilor
    5. Presupunand ca ar fi iesit din garantie – orice produs, cu exceptia celor de unica folosinta – si subliniez unica folosinta -se pot repara la un pret rezonabil. Consider ca daca Ipad-ul este un produs de unica folosinta atunci asta trebuie spus atunci cand se vinde!
    6. Nu am acuzat pe nimeni ca mi-ar fi schimbat produsul ci am spus ca asa cum a fost tratata problema se poate interpreta pentru primul service ca poate au pus poze de la alte ipad-uri. Pentru ca -d-na de la telefon m-a intrebat ce interes ar avea cineva sa faca asa ceva- am raspuns ca de exemplu putea schimba alt ipad in locul acestuia (care nu ar fi indeplinit conditiile de garantie) iar pe acesta sa-l refuze la garantie – o simpla supozitie.
    Tehnicianul de la ghiseu a scapat aparatul atunci cand l-a manevrat sunt camere de luat vedere in zona de preluare a service-ului asa ca probabil se poate verifica acest lucru.
    Revin la faptul ca dupa ce am primit pozele din service-ul flash gsm am venit in service-ul emag sa ma mai uit o data la ipad. Eu cu ochiul liber n-am vazut/recunoscut acele lovituri-iar tehnicianul de service s-a uitat cu lupa.
    Ma abtin sa fac comentarii asupra modului cum a fost tratata aceasta problema.
    Refuzul n-a fost numai al garantiei ci si al reparatiei!
    7. Inca o data logica mea (poate nu cea mai buna) este:
    Constati defectul – decizi ca s-a datorat sau nu unei “manevre incorecte”
    Daca nu s-a datorat unei manevre incorecte se repara in garantie
    Daca s-a datorat unei manevre incorente se repara contra cost (sau se arunca daca este de unica folosinta)
    O paralela cu aceasta situatie as face-o cu o masina. Cumperi o masina este in garantie – o zgari/ ti se zgarie – indoaie o aripa. In timpul garantiei te duci la service si spui ca nu mai merge motorul. Ti se spune ca garantia este refuzata pe motiva ca ai tabla indoita/ zgariata ca motorul este defect si in concluzie trebuie sa iti cumperi alta masina!