Prima Pagina Apple iPad 2, un ecran dezlipit si cum se ofera garantia in Romania

iPad 2, un ecran dezlipit si cum se ofera garantia in Romania

20

Iata povestea unui posesor de iPad 2 care s-a trezit cu un ecran dezlipit. Am vazut problema aceasta la comex si la iH8sn0w insa la primul model al tabletei iPad insa si tableta mea are ecranul usor iesit in afara intr-un colt. V-am spus in articole anterioare ca doar Noumax ofera garantie fara bon in Romania deci de acum incolo puteti sa ocoliti iStyle daca nu aveti bonul pentru ca rezolvarea problemei de garantie va fi refuzata din Start. Lectura placuta, mesajul initial a fost publicat pe forum.

Salut oameni buni.
Am facut si eu ca tot omul upgrade la un Ipad 2 luat din SUA … printr-un prieten, dupa o luna de utilizare, am observat ca ecranul se dezlipea usor in dreptul butonului de home si in dreptul camerei … de fapt sticla si nu ecranul propriu zis.
Se dezlipea foarte putin, insesizabil aproape, insa cand apasai cu degetul se vedea ca geamul se lipeste la loc, ca numai peste cateva minute sa fie iar dezlipit pe o arie de maxim 2 centimetri.
Caut eu pe net si vad ca este un defect relativ comun pentru Ipad 2 din cauza lipiciului precar folosit la lipirea geamului ( mai subtire decat cel de la ipad 1 dar lipit mai prost ). Citesc cum ca se inlocuieste pe loc, raspunsul celor de la Apple Store ( genius bar ) ar fi fost “cu siguranta nu ar trebui sa faca asa … “ si se duc frumos in spate si ti-l schimba.
Bun, ma gandesc ca daca tot avem Service Autorizat Apple ( cel putin doua ) sa dau mail, sa explic problema si eventual sa avem o solutionare la ISTYLE. Toate bune si frumoase pana imi vine raspunsul de la ei …
Buna ziua
Din pacate nu stim de aceasta problema ca fiind comuna si nu am avem de la Apple nimic pe parte de service in aceasta privinta , daca doriti puteti sa veniti cu el la noi sa facem poze sa discutam cu dansii si sa vedem ce raspuns primim strict pe caz-ul dvs. . Ca sa beneficiati de garantia internationala aveti nevoie de dovada achizitiei .
La revedere
O zi buna .

Opaaaaa, nu au habar … eh, ok … pun asta pe seama diletantismului specific romanesc dar am zi ok … fac ei poze si trimit la altii mai destepti … insa dovada achizitie … va dati seama ca nu mai aveam asa ceva … sa ma ierte Dzeu dar nu sunt genul de persoana care sa isi pastreze absolute orice chitanta … Si de ce sa am nevoie de o chitanta amarata daca pentru o garantie internationala … ca poate ma duc in Rusia si aia habar nu au sa citeasca decat chirilice … ca sa nu mai zic de US cum s-ar fi uitat la o chitanta de la noi … deci clar mirosea a eschiva … de genul suntem service doar pentru ce vrem noi … ca nu suntem chiar asa de profesionisti sa urmam chiar toate normele Apple …
Va dati seama ca l-am dat mail inapoi se le-am spus sa imi spuna cat mai official de ce au o politica de service diferita de cea a Apple unde identificare se face dupa serial number si nu dupa pretul sau magazinul din factura J … evident ca nu au raspuns nimic …
Ma supar si *ma apuc sa dau mail la Noumax si Apcom … astia din urma nici nu s-au obosit sa raspunda pe cand surpriza la Noumax … “Veniti la noi la sediu pentru a va inlocui tableta” … Eu eram WHAT??? De unde asa mare diferenta de raspuns??? … am crezut ca domnul de la service nu a inteles ca nu mai am factura … m-am facut si de ras cand am mai intrebat din nou daca fara factura …
Ajung in aceeasi zi la Noumax, explic oamenilor ca nu am facut baie cu tableta si ca defectul pur si simplu mi-a aparut etc etc … intrebari de bun simt si las acolo ipad-ul vineri la ora 18 …
Imi faceam peste week-end probleme cum ca daca se apuca sa mi-o repare ce sanse ar mai avea sa nu se repete, ca doar nu pun super-glue etc … Luni primesc mesaj sa ma duc sa imi ridic tableta … Nu mai este nevoie sa spun ca a fost inlocuita cu una noua … lucru normal de altfel si in mai putin de doua zile lucratoare … IMPECABIL
Asa ca domnilor … va intreb … cum este posibil sa fie asa o mare diferenta intre doua service-uri autorizate Apple? Nu se inchina la acelasi STEVE amandoua ??? Politica Apple este diferita in functie de cartier ??? sau ce ???
Voi incerca sa duc cat mai aproape de Apple aceasta problema ( f simpla de altfel ) insa voiam sa stiti si voi cat de diferit poti fi tratat daca incerci si la altii …
Pentru mine e clar … ISTYLE m-a pierdut ca si client ( si sunt un client cu casa plina de produse Apple din care o mare parte cumparate de le ei )