Prima Pagina Apple iPad 2, un ecran dezlipit si cum se ofera garantia in Romania

iPad 2, un ecran dezlipit si cum se ofera garantia in Romania

Iata povestea unui posesor de iPad 2 care s-a trezit cu un ecran dezlipit. Am vazut problema aceasta la comex si la iH8sn0w insa la primul model al tabletei iPad insa si tableta mea are ecranul usor iesit in afara intr-un colt. V-am spus in articole anterioare ca doar Noumax ofera garantie fara bon in Romania deci de acum incolo puteti sa ocoliti iStyle daca nu aveti bonul pentru ca rezolvarea problemei de garantie va fi refuzata din Start. Lectura placuta, mesajul initial a fost publicat pe forum.

Salut oameni buni.
Am facut si eu ca tot omul upgrade la un Ipad 2 luat din SUA … printr-un prieten, dupa o luna de utilizare, am observat ca ecranul se dezlipea usor in dreptul butonului de home si in dreptul camerei … de fapt sticla si nu ecranul propriu zis.
Se dezlipea foarte putin, insesizabil aproape, insa cand apasai cu degetul se vedea ca geamul se lipeste la loc, ca numai peste cateva minute sa fie iar dezlipit pe o arie de maxim 2 centimetri.
Caut eu pe net si vad ca este un defect relativ comun pentru Ipad 2 din cauza lipiciului precar folosit la lipirea geamului ( mai subtire decat cel de la ipad 1 dar lipit mai prost ). Citesc cum ca se inlocuieste pe loc, raspunsul celor de la Apple Store ( genius bar ) ar fi fost “cu siguranta nu ar trebui sa faca asa … “ si se duc frumos in spate si ti-l schimba.
Bun, ma gandesc ca daca tot avem Service Autorizat Apple ( cel putin doua ) sa dau mail, sa explic problema si eventual sa avem o solutionare la ISTYLE. Toate bune si frumoase pana imi vine raspunsul de la ei …
Buna ziua
Din pacate nu stim de aceasta problema ca fiind comuna si nu am avem de la Apple nimic pe parte de service in aceasta privinta , daca doriti puteti sa veniti cu el la noi sa facem poze sa discutam cu dansii si sa vedem ce raspuns primim strict pe caz-ul dvs. . Ca sa beneficiati de garantia internationala aveti nevoie de dovada achizitiei .
La revedere
O zi buna .

Opaaaaa, nu au habar … eh, ok … pun asta pe seama diletantismului specific romanesc dar am zi ok … fac ei poze si trimit la altii mai destepti … insa dovada achizitie … va dati seama ca nu mai aveam asa ceva … sa ma ierte Dzeu dar nu sunt genul de persoana care sa isi pastreze absolute orice chitanta … Si de ce sa am nevoie de o chitanta amarata daca pentru o garantie internationala … ca poate ma duc in Rusia si aia habar nu au sa citeasca decat chirilice … ca sa nu mai zic de US cum s-ar fi uitat la o chitanta de la noi … deci clar mirosea a eschiva … de genul suntem service doar pentru ce vrem noi … ca nu suntem chiar asa de profesionisti sa urmam chiar toate normele Apple …
Va dati seama ca l-am dat mail inapoi se le-am spus sa imi spuna cat mai official de ce au o politica de service diferita de cea a Apple unde identificare se face dupa serial number si nu dupa pretul sau magazinul din factura J … evident ca nu au raspuns nimic …
Ma supar si *ma apuc sa dau mail la Noumax si Apcom … astia din urma nici nu s-au obosit sa raspunda pe cand surpriza la Noumax … “Veniti la noi la sediu pentru a va inlocui tableta” … Eu eram WHAT??? De unde asa mare diferenta de raspuns??? … am crezut ca domnul de la service nu a inteles ca nu mai am factura … m-am facut si de ras cand am mai intrebat din nou daca fara factura …
Ajung in aceeasi zi la Noumax, explic oamenilor ca nu am facut baie cu tableta si ca defectul pur si simplu mi-a aparut etc etc … intrebari de bun simt si las acolo ipad-ul vineri la ora 18 …
Imi faceam peste week-end probleme cum ca daca se apuca sa mi-o repare ce sanse ar mai avea sa nu se repete, ca doar nu pun super-glue etc … Luni primesc mesaj sa ma duc sa imi ridic tableta … Nu mai este nevoie sa spun ca a fost inlocuita cu una noua … lucru normal de altfel si in mai putin de doua zile lucratoare … IMPECABIL
Asa ca domnilor … va intreb … cum este posibil sa fie asa o mare diferenta intre doua service-uri autorizate Apple? Nu se inchina la acelasi STEVE amandoua ??? Politica Apple este diferita in functie de cartier ??? sau ce ???
Voi incerca sa duc cat mai aproape de Apple aceasta problema ( f simpla de altfel ) insa voiam sa stiti si voi cat de diferit poti fi tratat daca incerci si la altii …
Pentru mine e clar … ISTYLE m-a pierdut ca si client ( si sunt un client cu casa plina de produse Apple din care o mare parte cumparate de le ei )

  • Vladel

    Oare de exemplu daca fac jb si astia de la Orange mil refuza pot apela si eu?

  • Nu, produsele luate de la operatorii romanesti isi gasesc rezolvare tot la operatorii romanesti.

  • Axelm

    ..multumim de post, foarte util desi sper sa nu am nevoie sa utilizez garantia. App cat este garantia internationala pt ipad?

  • 1 an.

  • Eu am patit acelasi lucru cu iphone 4 luat din Hong Kong caruia pur si simplu nu i-am gasit chitanta. A fost schimbat de Noumax in 2 zile lucratoare. Orice accesoriu sau noua achizitie de la ei vor fi cumparate.

  • axelm

    Tks zaone

  • dragos

    so romania sucks muahahahahahaha

  • Bogdan

    Din pacate si eu am acelasi defect in dreapta langa butonul home daca apas pe bezel se aude un pocnit cum se dezlipeste inapoi …. e luata din state in aprilie si nu a fost scapata nici o data jos pur si simplu am sesizat ca daca o prind de acea zona si o ridic se aude pocnitura cum se desprinde bezelul … trebuie sa imi fac drum la bucuresti sau se poate rezolva cu nuomax si prin curier ???? Eu fiind din suceava

  • JohnnUSA

    V-am spus si eu de Noumax, sunt adevarati profesionisti baietii. Ma bucur enorm ca mai exista si oameni ca ei in tara asta de rahat. Toata stima Noumax!

  • Razvan

    Se stie de “profesionisti” de la istyle. Dar asta este situatia, noroc ca avem si Noumax unde sunt oameni cu bun simt, care stiu ce este customer service.

  • istyle sunt niste prapaditi.
    am dat la istyle mail cu programul apple de inlocuire a topcase-ului nici nu s-au sinchisit sa-mi raspunda.
    la noumax dupa 2 ore mi-au raspuns si m-au chemat cu laptopul
    a doua zi aveam topcase-ul inlocuit !
    isi iau munca in serios insa cand e vorba de manopera sunt piperati.

  • Doc

    Intamplator am intrat la Noumax! Cat timp se mentine aceasta politica, am sa revin cu placere! Intamplator cunosc cativa oameni de la concurenta din subiect, evit sa-i numesc, iar politica lor e infecta! Daca nu au auzit, le comunic, oficial, infecta! Si cine cumpara, cu stiinta, de la ei, e ori fudul, ori ingrasa porcul! Am sa anunt pe unde pot, avand contacte serioase, de nesimtiti astia. Scrisoarea la forumul superior o fac singurel, uneori ma apuca cheful de scris… 😉 Trei, mai exista un service ce repara Apple, similar cu Noumax din cate stiu eu!

  • Zduffy

    Hai sa va spun despre Noumax! Astia sunt APPLE STORE in carne si oase reaq! nu v-ati trezit! Rade si Jobs de voi! :))) De ce sa puna Apple Store ca nume? Noumax nu suna mai bine? :)) si iStyle e MAGAZIN de mere! adica aprozar. Mai treceti pe la scoala baieti! Apropo stiati ca merele romanesti is mai scumpe decat bananele? :))

  • @Zduffy: Ia incearca sa vorbesti mai civilizat.

  • vasilica

    mai e o chestie, istyle chiar denigreaza imaginea Apple prin astfel de servicii , cum sa mai cumperi un ipad cand stii ca e asa de riscant cu garantia? caci sunt produse f scumpe pentru care platesti aceiasi bani ( chiar mai multi ) decat altul care beneficiaza de garantie internationala adevarata …
    @doc, something must be done

  • Oli

    1. APCOM este importatorul. IStyle este tot firma lor. Neomax tot de la Apcom ia. Or fi cazuti in cap astia de le-ai scris tu pentru ca am avut si eu probleme cu un Mac Mini din USA si i-au schimbat placa de baza. Le-am spus ca e cadou si ca nu am chitanta. S-a rezolvat fără probleme. Am mai avut probleme cu un IPad 1 si l-am dus tot la ei, pe vremurile când cică nici nu primeau. Am printat chitanta din Apple Store. Pe asta îl luasem eu cu card-ul meu dar tot din State. L-am primit fără probleme si l-au si reparat.Se pare ca nu avea nimic.

    2. Oricum nu ne au de client cum nu mă au nici pe mine. La ce prețuri au….Deci WTF ?

  • Alex

    Am facut jailbreak pe iPhone 3GS. L-am scapat, i-am crapat ecranul, si incet incet a crapat si carcasa din spate unde se baga mufa de incarcat. L-am dus la Orange, initial sa il las sa imi faca reparatia pe asigurare. Dupa o luna de asteptare si o plangere la OPC, am fost chemat la Orange sa imi ridic telefonul. Ajuns acolo mi-au cerut 40 lei (franciza) si mi-au inlocuit telefonul cu unul nou.

  • cosmin

    Cum se poate trimite un produs la garantie la Noumax (avand in vedere ca nu sunt din Bucuresti)? Stii cumva daca accepta buyback?

  • cosmin, poate te pot ajuta eu, sunt din bucuresti, id mess ca aici

  • Radu

    eu am cumparat prin firma un iPad 2, caruia dupa un an i-a crapat displayul. De remarcat: iPadul era inca in garantei. L-am trimis la Bucuresti la Apple Store, care a spus ca pentru firme nu se acorda garantie si oricum nu pentru acest defect care mi s-ar datora.
    S-au aferit sa-l repare contra cost (190 EUR schimbarea displayului) sau s-ami dea unul vechi la 450 EUR !!! .Am reparat iPadul pe costuri proprii si numai dupa o luna din nou a crapat displyul (evident ca au fost tensiuni interne caci crapatura nu atingea vre-o margine). Normal trebuia sa mi se acorde garantie la reparatura, dar NU, din nou am fost eu considerat vinovatul!
    L-am dus la reparat la un mStore in Germania si iata dignosticul celor de acolo: o reparatura fuserita cu benzi care nu erau originale si lipite si peste receptorul WiFi! Schimbarea displayului m-a costat din nou 190 EUR, dar AM GANATIE 2 ani pe reparatie si acum functioneaza fara probleme.
    Concluzia: daca ai ghinion si iti cumperi in Romania un iPad cu defecte, nu ai garantie dupa cum nu ai garantie nici pentru reparatie. Oameni buni: NU MAI CUMPARATI iPod , Iphone sai alte aparate electrice nici macar de la autorizati caci si ei dau TUNURI !!!