Prima Pagina Android Tabletele Android ”fura” 20% din cota de piata a iPad in doar...

Tabletele Android \”fura\” 20% din cota de piata a iPad in doar un an

     Tabletele Android, a producatorilor de smartphone-uri cu acelasi sistem de operare, nu au avut parte de prea mult succes de la lansarea pe piata si pana acum. Afirmatia anterioara este corecta daca ne raportam la producatori individuali insa daca vorbim despre toate tabletele Android atunci lucrurile se schimba deoarece vanzarile inregistrate per total de acest tip de tablete sunt cu adevarat impresionante. In doar un an tabletele Android au fost vandute in 4.5 milioane de exemplare in lumea intreaga si au reusit sa “fure”nu mai putin de 20% din cota de piata a tabletei iPad.

Many vendors have introduced media tablets, but none are separating themselves from the pack to pose a serious threat to Apple. In fact, most have introduced products at prices higher than similarly-configured iPads. Apple, never a company to be waiting for others, has introduced its second-generation iPad media tablet while keeping product pricing unchanged. De-featured, low-cost media tablets are being introduced by more than fifty vendors in 2011. This will certainly help bolster year-over-year growth for the category, but it also creates a negative perception in the minds of the mass consumer audience about the readiness of media tablets to be fully functional within the next several years. Good user experiences and product response are needed to propel this market beyond the ‘early adopter’ stage.

      Practic niciunul dintre producatorii de tablete Android nu poate egala tableta iPad mai ales cand unii vand intr-un an cat Apple in 2 saptamani. Daca vorbim despre tabletele Android ca intreg atunci situatia este complet diferita si acest succes i-a determinat mai mult ca sigur pe cei de la Apple sa intenteze procese pentru incalcarea brevetelor de inventie. Recentul asalt al companiei Apple ma face sa cred ca undeva la Cupertino cineva nu se astepta ca tableta iPad sa piarda chiar atat de mult din cota de piata detinuta insa acesta este doar inceputul. Ce se intampla pe piata smartphone-urilor se va intampla si pe piata tabletelor in cativa ani insa nu cred ca un singur producator ar putea tine piept tabletei iPad.

  • CalinC

    scuze de of-topic..sint unele materiale la care nu pot sa dau share,sint pe mobil..poti sa il stergi dupa vizionare..thx..:))

  • Care articole si ce eroare primesti?

  • KFF

    Nu prea conteaza faptul ca 25 de firme produc tablete cu Android .

    Conteaza fiecare firma in parte cat produce . Si la vanzari nu se pot compara Xoom , galaxy tab , archos , playbook , + restul de clone chinezesti etc cu iPad nicicum.

  • alex

    conteaza ca apple este afectata de asta si ca tablete precum samsung .hp .motorola .evolueaza rapid si merg bine pentru 2012 apple are treaba serioasa iar ipad 3 trebuie sa dovedeasca ….

  • Daniel

    e afectata pe naiba apple. cel care isi ia o tableta de la chinezoi de 150$ oricum nu cumpara niciodata ipad. ramane samsung, asus, motorola etc. comparatia e extrem de proasta la fel ca si in cazul telefoanelor. se numara sute de mii de telefoane cu android care costa cat un incarcator apple.

  • @Daniel: Normal ca e proasta, doar tableta iPad nu trebuie comparata cu nici un alt produs nu?

  • CalinC

    off topic..@Zaone,erau unele articole care nu ma lasau sa ii fac/dau share dar dupa o perioada ma lasa…probabil nu se incarca pagina suficient./complet..asta doar pe mobil…dar a disparut “problema”..:)))

  • cal3star

    @Daniel “se numara sute de mii de telefoane cu android care costa cat un incarcator apple.”

    asta mi-a facut ziua =))

  • Tigris Regalis

    Studiul făcut de compania respectivă (cunoscută din trecut pentru tot felul de analize greșit speculative) este din nou irelevant, pentru că în categoria fictivă de “media tablets” inventată de dânșii sunt introduse tot felul de produse care au în comun cu iPad doar faptul că au ecran – tot felul de “orgănaizăre”, deșteptătoare cu ceas sau “e-readere” produse în Orient sau pe vapor, care nu concurează cu iPad chiar și numai pentru că nu satisfac aceleași nevoi ale consumatorului. De aceea, nu putem afirma că această puzderie de dispozitive, considerate în analiză ca fiind “de-featured”, ar putea reduce cota iPad pe piața tabletelor!

    Iar Apple nu-i acționează pe alții în justiție din cauza unor astfel de “media tablets”, ci pe cei care într-adevăr imită iPad, fără nicio legătură cu puzderia de produse vaporistice cu Android, care au în comun cu o adevărată tabletă doar faptul că au ecran. Practic, Apple a sesizat un trend de imitări nerușinate (SGS2 după SGS; Galaxy Tab 10.1 după primul Galaxy Tab), pe care trebuie să-l stopeze până ca situația să se generalizeze. Restul sunt “scenarii” și speculații fără fundament.

  • djcata

    sa vedem la anu dupa ce intra windows 8 pe piata cum mai stau lucrurile