Coreea de Sud obliga Apple sa isi schimbe politica de acordare a garantie pentru iDevice-uri

     Asiaticii fac, ceea ce europenii sau americanii nu au curajul sa faca, mai exact reusesc sa oblige Apple sa isi schimbe politicile privind iDevice-urile sale. Dupa modificarea implementata in App Store Taiwan care permite utilizatorilor sa returneze aplicatiile dupa maxim 7 zile de la achizitie, Coreea de Sud obliga compania Apple sa nu mai ofere terminale refurbished in garantie. Coreenii sustin ca in legislatia nationala se specifica foarte clar faptul ca toti clientii au dreptul sa primeasca un telefon nou, o reparatie ori banii inapoi pe terminalul stricat adus la garantie la maxim 30 de zile de la achizitie insa compania Apple oferea in schimb terminale reparate.

Korean iPhone buyers have complained Apple only gives devices refurbished with used parts when there are problems with the product, even though its service warranty states customers can get refunds, new phones or free repairs, the commission said. Under the revision, consumers have the right to choose between the options, the regulator said.

      Desi aceste reguli se aplica doar pentru terminalele returnate in service la maxim o luna de la achizitie Apple refuza sa respecte legislatia astfel ca o agentie guvernamentala a fortat compania din Cupertino sa isi schimbe politica de acordare a garantiei. Orice terminal iPhone cumparat de acum inainte in Coreea de Sud va fi schimbat cu unul nou daca este returnat cu defecte la maxim o luna de la achizitie, aceasta fiind prima oara cand Apple a schimbat ceva in politica sa la presiunile facute de o agentie guvernamentala.

      Din pacate in Europa nimeni nu ia atitudine impotriva companiei pentru a o forta sa ofere 2 ani de garantie pentru produsele sale sau sa o oblige sa ne dea posibilitatea de a cere returnarea aplicatiilor.