Iata de ce nu a lansat Apple iPhone 5 anul acesta

     Anul acesta iPhone 4S a fost lansat pe piata si foarte multi utilizatori si-au exprimat regretul ca iPhone 5-ul cu design modificat si ecran mai mare nu a fost prezentat de catre compania din Cupertino. Chiar si cu aceasta dezamagire, compania din Cupertino a inregistrat 1 milion de pre-comenzi pentru noul dispozitiv, o cifra record pentru lansarea unui terminal iPhone. De ce a avut Apple atat de mult succes cu un iPhone pe care multi il considera dezamagitor? Cei de la BusinessInsider spun ca strategia de marketing a celor de la Apple a dat roade si de aceasta data.

If Apple had launched a radically new iPhone 5, more of the folks who currently own iPhone 4s would have upgraded, so Apple would have sold some more 4S units. As it is, the iPhone 4S is likely to appeal primarily to iPhone 3G and 3GS owners, non-smartphone owners, and non-iPhone owners, most of whom (like me) are presumably stoked to buy the iPhone 4S.

     Conform celor de la BI, Apple a gandit iPhone 4S pentru posesorii de terminale iPhone 3G/3GS, pentru posesorii de terminale Android si BlackBerry si pentru cei care nu detin un smartphone. Aceste trei categorii de persoane reprezinta baza de potentiali clienti ai companiei Apple si deocamdata se pare ca pariul celor din Cupertino a dat roade. Posesorii de iPhone 3G/3GS termina acum contractele de 2 ani pe care le-au incheiat pentru a cumpara respectivele dispozitive iar celelalte 2 categorii de persoane ar fi interesate de iPhone 4S pentru ca este un smartphone remarcabil, chiar daca nu aduce tot ce prezentau zvonurile de pana acum.

The thinking is that most iPhone 4 owners are still bound by the 2-year contracts they had to enter into when they bought the iPhone 4, so they’ll be less likely to now upgrade anyway (barring carriers waving those contracts, which they might have if Apple had released the “5”).

      iPhone 4S nu a fost facut pentru cei care detin un iPhone 4 deoarece majoritatea acestor persoane platesc acum un abonament de 2 ani incheiat pentru a cumpara dispozitivul si nu ar fi dispusi sa plateasca o penalizare la abonament pentru a cumpara iPhone 4S. 70 de milioane de terminale iPhone 4 au fost vandute iar asta reprezinta jumatate din numarul total de iPhone-uri vandute pana in prezent. iPhone 4S este dedicat celeilalte jumatati a posesorilor de iPhone, utilizatori care vor fi probabil dispusi sa cumpere noul dispozitiv.

     Teoria celor de la BusinessInsider este singura explicatie logica pentru lansarea unui asemenea dispozitiv dupa atatea zvonuri ale unui iPhone 5. Anul viitor vom avea cel mai probabil un iPhone nou care va aduce multe schimbari si va fi dedicat celor 70 de milioane de posesori de iPhone 4.