Samsung Galaxy Tab 10.1 promovata de Samsung ca tableta pe care Apple a incercat sa o scoata de pe piata

   Aseara v-am spus ca un reprezentant al Samsung a declarat pentru un ziar din Australia ca procesele intentate de catre Apple celor de la Samsung s-au dovedit a fi extrem de benefice in promovarea tabletei Samsung Galaxy Tab 10.1. Acum ca tableta poate fi comercializata in Australia, cei de la Samsung o promoveaza ca fiind tableta pe care Apple ar fi incercat sa o scoata de pe piata. In imaginea de mai sus aveti reclama cumprata de cei de la Samsung intr-un ziar australian

   Desigur ca este foarte interesant ceea ce face Samsung acum si probabil cineva de la Apple nu este prea multumit de felul in care s-au intors lucrurile insa ramane de vazut cat de benefica va fi situatia pentru Samsung.

51 COMENTARII

  1. Nu tin partea nimanui apple/samsung dar ceea ce face samsung in momentul de fata este prea josnic pentru o firma de marimea ei. Ca si copii de clasa a doua se arata cu degetul. Rusine prntru cei de la Samsung, tocmai sunt motivat sa nu mai cumpar produse samsung niciodata.

  2. Samsung se laudă că s-a încercat oprirea tabletei lor, dar uită să menționeze că asta s-a întâmplat din cauză de COPIERE nerușinată …

    Chiar dacă vor vinde copiile de tablete, asta se va reflecta ulterior în mărimea daunelor pe care le va plăti către Apple.

  3. Piata merge dar tabu de la samsung este chiar infect, pot sa scoata 100 tablete in 500 de dimensiuni, tot nu o sa poata sa ajunga la nasul Ipad 2
    Este buna concurenta, sa ii mai motiveze pe apple sa fie mai buni.

    P.S.: Comentariu scris de pe samsung tab 8,9, dat gratuit de la orange

  4. @djcata: Asta spui tu că ar fi o reclamă reușită?! Ce mare creativitate și talent îți trebuie să vii cu așa o frază banală pusă lângă o poză la fel de banală? Nu atrage cu nimic reclama, doar trezește ceva interes pentru cei care cunosc cazul și comentează pe marginea reclamei, cum facem noi acum … 😉

  5. banala sau nu , fraza aia simpla e reusita …. ca tu esti cu apple si te deranjeaza orice tine de android e problema ta , eu nu tin nici cu apple nici cu android ,vorbesc strict de ideea reclamei si in ultima vreme samsung a venit cu reclame reusite …. reclama te face sa iti doresti tableta pe care apple a vrut sa o interzica

  6. Total de acord cu Dj Cata.
    Ca si reclama este foarte simpla, dar in acelas timp si foarte eficienta. Ar fi fost o prostie din partea Samsung sa nu exploateze la maxim aceasta situatie.
    Candva apple facea reclame Mac vs Pc, e, acuma primeste aceeasi carte inapoi.

  7. Extras de pe site-ul apple: “Why get a new PC and just upgrade your computer, when you can get a Mac…” :)) reclama prin antiteza e foarte buna…:)

  8. Apple a pornit toate scandalurile pentru ca a vazut in Sansung singura companie capabila sa-i faca o concurenta adevarata. De ce nu s-au legat de HP? Ce-i drept nici nu seamana toate tabletele de dimensiunea asta intre ele.
    De ce samsung sunt nesimtiti? Apple cate reclame de genul asta are? Apple nu a copiat bara de notificari din Android?

  9. @Alexx & @Adrian: E josnic, nu? Si atunci cum imi explicati voi mie ca in cazul Antennagate Apple a dat vina pe alte smartphoane ale altor producatori, acuzandu-i de aceeasi problema?! Sau pentru Apple este absolut normal absolut orice???

  10. Rene, corect, apple a copiat bara de notificari.. sa spunem ca mai sunt inca 2-3 chestii maxim copiate de la android.. dar android cate a copiat de la ios?.. hm… aproape tot.. acum vor sa faca si itunes cica.. in fine.
    Me, citeste atent… reclama.. se refera la PC-uri in general.. nu a spus pc-uri de la HP, IBM , DELL. E o mare diferenta de omenie.
    Orice dar nu samsung.. sunt penibili, imi pare rau ca am cumparat tv-ul de la ei …

  11. @Alexx: Daca ai ajuns sa spui ca-ti pare rau ca ai cumparat ceva de la Samsung, din simplul motiv ca sunt foarte competitori cand vine vorba de smartphone-uri si chiar tin pasul, vezi SGS2…ai nevoie de-o viata, serios!

    Chiar imi place reclama facuta de Samsung, au un plus in viziunea mea pentru asta. 😀

    Nu critic Android, ba chiar il laud, desi am un iPhone si nici un device cu Android.

  12. @Zaone: Cu siguranta in cazul meu as reveni la iPhone, insa eu zic ca totul tine de gusturi, clar ca daca ai inceput cu iPhone nu mai vrei altceva(rar se-ntampla), aceeasi chestie si la Android.

    Toata “smecheria” ii cu care te obisnuiesti si ce-ti place mai mult, un sistem “clear” si fluent sau unul plin de widgeturi si alte cele si mai putin fluent.

  13. @Boros Geza: Reclamele Mac vs. PC erau amuzante, inteligente, acide – fraza de pe posterul cu imitația de la Samsung este pur și simplu penibilă și jalnică.

    @Rene: Nu Apple a pornit scandalurile, ci Eric Schmidt și compania Google, care au copiat pur și simplu iOS (adică partea de software), urmați de imitatorii asiatici gen Samsung, care au copiat și partea de hardware, plus tot ce încă nu copiase Android de la iOS (de ex. iconițele). N-are nicio legătură cu capacitatea imitatorilor de a face, sau nu, concurență – oricum, concurența prin copiere este concurență neloială, dacă toți ar practica-o, ar pieri inovația cu totul!

    Iar bara de notificări nu a luat-o de la Android, ci de la developer-ul care o dezvoltase pentru iOS (ca tweak disponibil în Cydia), pe care Apple l-a angajat.

    Ai informații insuficiente și tragi concluzii greșite – mai informează-te înainte să comentezi!

    @Victor Bulgar: În cazul Antennagate Apple a reacționat la malițiozitățile altor producători – dacă-ți amintești bine, tabăra androidă a sărit acuzatoare în sus și Apple doar le-a arătat că de-alde Motorola și HTC au aceleași probleme, doar că pe ăia nu-i băga pe-atunci nimeni în seamă, că nu prea vindeau multe telefoane atunci.

  14. Cutean Bogdan, stai linistit si eu sunt posesor de iphone dar nu as trece pe android niciodata… Am spus ca imi pare rau ca am luat tv de la samsung in ideea ca firme care fac chestii de genul nu ar merita sa aiba clienti.. oricum pe mine unul m’au pierdut definitiv.. indiferent de ce mai scot sau nu mai scot pe piata..

  15. @tigris vrei sau nu vrei sa recunosti reclama cu fraza simpla e f reusita
    notificarile nu le-a copiat de la android ci de la un developer care s-a inspirat de la android e acelasi lucru

  16. @djcata: Nu este reușită, este banală. Există lucruri simple și geniale, dar fraza asta chiar e banală, este mult prea directă, prea predictibilă, prea nesofisticată, nu atrage cu nimic – este doar o declarație provocatoare ca a unui puști care tocmai a scăpat dintr-o chelfăneală și când ajunge la o oarecare distanță de siguranță, îi aruncă o înjurătură provocatoare celui de care tocmai a scăpat. Foarte imatură și prea puțin evoluată intelectual.

    Iar sistemul de notificări nu l-a copiat, ci l-a preluat cu totul (adică împreună cu creatorul său) și l-a integrat în noua versiune de iOS, deci nu e același lucru. Dacă Samsux ar fi cumpărat Apple și ar fi vândut după asta Galaxy cu iOS, ar fi fost OK, dar să copiezi iOS pentru a concura cu creatorul sistemului de operare respectiv, este chiar nesimțire curată.

  17. asa ti se pare tie ca tu esti cu apple si nu vrei ca cineva sa ii deranjeze , dar daca privesti in ansamblu fara referire la apple sau samsung reclama e foarte reusita …. orice lucu interzis e mai dorit nu … e la fel ca reclama cu pepsi si coca cola cand copilul lua 2 cutii de suc ca apoi s se urce pe ele sa ajunga la cel al concurentel (http://www.youtube.com/watch?v=wAP2yVsgI6c)

    cat despre sistemul de notificari e la fel ca cel din android deci google ar putea sa ii dea in judecata pt asta … diferenta dintre cele 2 sisteme de notificari e aceeasi ca cea dintre samsung touch wiz si ios

  18. @djcata: Reclama aia vad ca scrie BANNED pe ea, deci unde a rulat?
    Mi se pare ca acum Samsung adopta aceeasi atitudine adoptata de Apple cand a lansat reclama cu Big Brother si ataca IBM. Samsung e un copil mic dornic de afirmare. Daca Samsung era un nimic ar fi avut logica sa faca asta dar din moment ce COLABOREAZA cu Apple, situatia e cam puerila. S-au dat in judecata, s-au luptat prin instante, e ok. S-au luat de posesorii de terminale iPhone care ar trebui sa treaca peste jignire si sa ia un terminal Samsung iar acum se lauda ca Apple i-a tarait putin prin noroi si acum au reusit sa scoata capul la suprafata. Ce se intampla daca Apple blocheaza iar vanzarile Galaxy Tab 10.1?

  19. Se cam acorda o atentie nemeritata (si pe acest site) copiatorilor astia coreeni . Nu trebuie sa ne pierdem vremea cu fel de fel de marunti care nu au fost niciodata capabili sa faca ceva original .

    Low life are un nume : Samsung .

  20. Fratilor , acesta este doar o strategie de marketing intre cele 2 companii,
    Se vorbeste mult = reclama multa so… Nimeni nu are nici o disputa cu nimeni

  21. Zaone, am Iphone, nici nu ma gandesc sa trec pe Android, dar reclama este simpla si ok. Referitor la reclama din SUA cu userii de Iphone care stau la coada, intradevar e jignitoare din punctul de vedere al unui Fanboy, care chiar sta la coada, care oricum nu ar incerca Samsung, dar unui user obijnuit i-i atrage atentia intr-un mod hazliu, si-l determina macar sa intrebe de produsul lor in magazine. Si sa nu uitam, oamenii se mai si plictisesc, si vor ceva nou, ceeace poate fii Android sau wp7. Ramane sa vedem in 2 -3 ani cum mai stam.

  22. Am scris ieri despre efectul reclamelor Samsung.
    @Boros Geza: Foarte multi posesori de iDevice-uri au stat la coada, chiar si asa reclama nu e privita cu ochi buni chiar de toata lumea. Ea este asemanatoare cu cea rulata de Apple impotriva IBM.

  23. @Tigris Regalis LOL mie mi sau parut penibile dea dreptu reclamele de la PC vs MAC 😉 fara logica doar prostii

    Android a copiat APple hHA Ha HA ha tot ziceti asta dar nu aveti dovezi clare 😉 Eu la sigur is ca IOS a copiat notificatiile dar Cea copiat Android de la IOS inca nu am vazut cu toate ca am Iphone 3GS cu IOS 5 instalat si Android 2.3 pe GS2 😉

  24. Si de ce le cautati scuze penibele pt cei de la Apple cand copiaza ceva nu inteleg au copiat notificarile si gata esti chior si nu vezi ca e exact aceleasi notificari ca la Android nu conteaza ca le-au copiat printrun developer sau nu dar LEAU COPIAT .. APPLE COPPY CAT astai tot ce am avut de zis 😉

  25. @Petru: Naaa, reclamele din seria PC vs. Mac au fost unanim apreciate și multi-premiate în industria de advertising, au devenit practic legendare și au contribuit semnificativ la refacerea imaginii Apple și la creșterea accelerată a acestei companii! Ție nu ți-au plăcut că te-ai simțit cu musca pe căciula, probabil te identificai cu situațiile penibile ilustrate de personajul PC și te ofticai … Mie mi-a plăcut cel mai mult clipul cu agentul special care ilustra “UAC prompt” din Windows Vista și care cenzura cu o întrebare orice vroia să facă sau să zică PC – deliciously hilarious! 😀

    Cât despre copiatul Androidului după iOS, situația este deja clasică și în mod repetat explicitată – pe când Apple definitiva primul iPhone, șeful de la Google, Eric Schmidt, era în același timp membru în Consiliul Director al Apple (cele două companii erau atunci în relații foarte bune, deoarece Page și Brin, fondatorii Google, îl considerau pe Steve Jobs ca fiind mentorul lor – chiar îi și propuseseră la început să devină CEO la Google, înainte de a-l găsi pe Schmidt, dar Steve Jobs a refuzat, fiind deja destul de solicitat cu conducerea Apple). Acolo, Eric Schmidt a aflat despre noua interfață revoluționară a iPhone și le-a transmis “datele problemei” celor de la Google, care au transformat proiectul Android (pe atunci un produs nefinalizat, în curs de dezvoltare) dintr-o copie de Blackberry OS într-o copie de iPhone OS (iOS).

    După asta, Eric Schmidt a fost “convins” să plece de la Apple și relațiile dintre Google și Apple s-au stricat iremediabil, deoarece Google continua să imite în nesimțire tot ce dezvolta Apple. Ba a atras și foști angajați ai Apple către echipa de dezvoltare a Androidului (de ex. Andy Rubin), astfel încât s-a generalizat spionajul industrial.

    Notificările n-au fost copiate de la Android, ci a fost preluată și integrată în iOS o aplicație din Cydia, angajându-se cu acea ocazie dezvoltatorul aplicației respective la Apple. Tu nu faci diferența dintre “copiere”, care rezultă din concurență neloială și/sau spionaj industrial, și preluarea unor funcționalități asemănătoare după aplicații existente pe piață (de unde știi că nu a copiat Google aplicația respectivului dezvoltator din Cydia?).

  26. @Tigris tu nu vezi cu iei apararea Apple pe mine nu ma intereseaza ca lea facut cineva notificarile, acel cineva lea copiat de la Android nu lea inventat .. toate tweakurile existente pt ios is copiete dupa Android 😉

    @ si care e problema ca is fost angajati de la Apple asta nu inseamna ca au copiat Apple .. poate erau ceva pattente apple in 2.3 dar Google singur a zis ca Android 4 a fost creat special pentru a nu incalca nici un patent de la Apple .. .. acuma a mai ramas sa acuzati Samsungul fiindca foloseste aceleasi materiale la constructia Telefoanelor “PLASTIC” .. asta e chiar penibil ..

  27. oare de ce nu ma mira,postarea mea de mai devreme ca prin minune iarasi nu a mai aparut,multumesc zaone,faci o treaba extraordinara,tineo tot asa….

  28. @NSA: Cu placere, daca nu ai mai jigni utilizatorul numit Tigris Regalis ar fi ok. Nu ma intereseaza in mod special persoana sa, e ideea de a NU JIGNI OAMENII indiferent ce pareri si opinii au.

  29. ….reclama aia e buna si are impact, chiar pentru ca deranjeaza atat de mult…:) dar un “Tigris” sau alti superfani nu au curajul sau un nivel atat de scazut al ego-ului (fiind contopit cu imaginea apple), care sa le permita sa accepte acest lucru 🙂
    Reclama e la obiect, simplu….au punctat la fix. Im final, nu au mintit, e tableta pe care apple a incercat sa o scoata de pe piata sau nu ? 🙂
    O reclama sau orice actiune publicitara, trebuie sa produca efecte cat mai puternice, sa contrarieze, sa enerveze….e asa greu de priceput ca Samsung si Apple sunt niste corporatii multimationale, care vor doar sa faca bani ?

  30. @Me: E o reclamă rudimentar concepută și simplist realizată. Plus că, prin ea, Samsung se definește prin Apple, ca în bancul în care șoricelul zice elefantului, alături de care mergea: “Ia uite ce tare tropăim!”

    @zaone: Comparativ cu reclama asta de doi bani, reclama “1984” cu “Big Brother” IBM este o adevărată operă de artă, un moment de referință în industria de advertising … nu se compară chiar deloc. OK, este sugerată oarecum o antiteză, cum se întâmplă și în “1984”, însă Apple apărea ca un luptător pentru libertate, care într-un efort titanic “rupe lanțurile” înrobirii și oferă libertate (de a alege o altă cale decât cea dominantă) și o viață mai bună, pe când Samsung apare ca un hoț care a scăpat de Poliție și se dă mare pe la prietenii din cârciumă cum a scăpat el din “ghearele justiției”. Este o diferență a imaginii pe care o proiectează fiecare din cele două reclame!

  31. @djcata: Nu nu nu, toate sistemele Unix (ex. Mac OS X) sau Unix-like (ex. Linux) au la bază un sistem de permisii, adică administratorul principal (“root”) stabilește ceea ce poate (și nu poate) să facă fiecare utilizator pe un anume sistem (sau rețea). Dacă un utilizator vrea să “escaleze permisiile” ce i-au fost alocate, adică să facă mai mult decât are voie, trebuie să ceară permisiunea unui administrator. De aceea, în astfel de cazuri se solicită numele și parola unui administrator (sau a unui utilizator cu puteri de administrator în acea privință), pentru ca utilizatorul să fie nevoit să ceară voie administratorului, iar acesta, dacă este de acord, să aprobe prin “semnătură” (adică introducând numele și parola sa) acțiunea utilizatorului.

    La Windows nu este aceeași logică (tocmai faptul că UAC este ilogic a deranjat cel mai mult): utilizatorul trebuie să-și aprobe el însuși, cu numele și parola sa sau, uneori, chiar și numai prin clic pe OK (ambele situații fiind, d.p.d.v. al securității, complet lipsite de securitate, deci cel mult o șicană inutilă, care nu previne nicio escalare nepermisă), anumite acțiuni, inclusiv din acelea care nu presupun o escalare (în majoritatea cazurilor, în Vista), de ex. deschiderea unei aplicații.

    De aceea nu se pot compara cele două sisteme – sistemul ierarhic de securitate din Unix, bazat pe permisii, și parodia din Windows, bazată pe șicane inutile.

  32. …@Tigris, nu e rudimentara chiar deloc….mesajul trebuie să fie simplu şi la obiect, de ce să se piardă în detalii…şi chiar ţine, chiar de e deranjantă….de când trebuie să amestecăm etica în reclamă…pot sa iau un tricou cu samsung, să ies în centru şi sa parg nişte geamuri, apoi televiziunea vine şi mă filmează cum sparg….eu o sa zic “Samsung sparge tot…” şi gata. Nu e etic, nu e corect, oamenii cărora le sparg geamurile sunt foarte supăraţi şi asta e, dar scopul e atins…nu fi obtuz 😉

  33. @Me: Nu, reclama de la Samsung este amatoricească, predictibilă, infantilă … Campania “Think different” de la Apple (că tot vorbim de clipul “1984” care a inaugurat-o) are tot un mesaj scurt și simplu, dar cât de multe se subînțeleg prin acest mesaj! Este mult mai profund, mai inteligent, mai … profesionist!

    Iar exemplul tău de reclamă este mult mai inteligent decât ce a făcut Samsung – ar trebui să-l propui lor, se potrivește cu stilul lor ușor infracțional de a face afaceri! 🙂

  34. @Tigris, e ca într-o luptă pe stradă…unul din oponenți denotă o stăpânire de sine bună, tehnici variate, punctează repede…și celălt îi scapa una în OO….rezultatul, unul e în picioare, altul e jos….chiar de se va ridica și celălalt :)…economia de piață e “street fight”…
    Gandește-te la reclamele de pe TV, e ca făcut să le ținem minte pe cele mai tâmpite și aparent, cele mai proaste….psihicul uman se oprește asupra lucrurilor care par greșite, el vrând să corecteze sau să le alinieze la modul lui de așezare a lucrurilor….
    Sunt de acord cu tine, e amatoricească, predictibilă, infantilă (toți avem o parte infantilă, bine fixată în subconștient) …însă să-i zic neprofesionistă… nu știu ce să zic, totul e relativ pe terenul ăsta….
    Profesionist, inseamnă efort minim = maxim rezultat și să nu scapi ocaziile….

    p.s.: e o vorba: “să nu-i zici la bun, bun și la rău, rău…” fiecare dintre ei ne înregistrează toate mișcările și se folosește de orice slăbiciune a noastră, pentru a-și spori vânzările….facebook face la fel, tweeter etc. Noi suntem oile și ei păstorii, unii mai stângaci, iar alții extrem de buni 🙂