iMessage, problema mesajelor si rezolvarea

   Acum cateva saptamani v-am adus la cunostinta o problema legata de securitatea conturilor iMessage pentru iDevice-urile noastre. Practic in cazul furtului, pierderii sau vinderii unui iDevice mesajele trimise prin iMessage ajungeau si catre acel terminal pierdut sau vandut chiar daca utilizatorul folosea SIM-ul cu numarul sau de telefon in alt terminal. Apple nu a recunoscut existenta problemei insa multi utilizatori au intampinat-o si au descoperit chiar cateva metode prin care s-au asigurat ca mesajele trimise prin iMessage ajung unde trebuie.

Macworld can confirm that perhaps the easiest way to ensure that a stolen phone stops receiving iMessages is to remotely wipe the phone, and then call your carrier and instruct them to deactivate your old SIM. The third and final step? Activate a new SIM in your new phone.

Completing those three steps—wiping, deactivating your old SIM, and then activating a new one—ensures that your iMessages will get sent only to you and your iOS devices, and not anywhere else.

   Prima metoda implica efectuarea unui remote wipe prin interfata Find My iPhone din iCloud si dezactivarea vechiului SIM insa procedura aceasta implica o contactare a operatorului pentru a va schimba SIM-ul. Daca nu va tenteaza aceasta optiune atunci exista una mult mai simpla: setarea unui PIN pentru cartela voastra SIM. Prin efectuare acestui pas va asigurati ca toate mesajele ajung doar la terminalul in care aveti cartela SIM introdusa insa trebuie sa aveti grija sa nu uitati PIN-ul.

   Unii sustin ca simplul restore si relogare a Apple ID-ului in alt terminal rezolva problema insa nu la toata lumea s-a intamplat asa. In final aveti trei metode prin care va puteti asigura ca mesajele trimise prin iMessage ajung unde trebuie si nu va ramane decat sa o alegeti pe cea care va intereseaza.