Batalia legala dintre Samsung si Apple a contribuit foarte mult la popularizarea brandului coreenilor

  Bataliile legale dintre Samsung si Apple par sa fi fost benefice pentru asiatici, chiar daca ei cheltuie sute de milioane de dolari cu onorariile avocatilor. Atentia pe care au primit-o procesele intentate de catre Apple au contribuit la cresterea awareness-ului vis-a-vis de brandul celor de la Samsung si in interiorul companiei intreaga disputa pare sa isi fi meritat banii. Practic acum Samsung este mult mai populara decat era inainte si totul pentru ca a r fi incalcat niste brevete de inventie si ar fi copiat cateva produse, iar aici avem un precedent foarte periculos.

The Galaxy S is inferior to the iPhone in terms of average selling price (ASP), which is the key barometer to gauge brand awareness and perception of consumers. That’s another reason why Samsung wants to keep continuing the patent fight with Apple. This is worth it. More consumers know about Samsung. The fight with Apple has so far been effective in boosting our brand awareness. 

  Multumita disputelor legale, valoarea brandului Samsung a crescut cu 4 miliarde de dolari fata de anul trecut si totul prin actiunile despre care stiti deja cu totii. Desigur ca acum coreenii nici macar nu se gandesc sa renunte la procese din moment ce brandul lor are atat de multe de castigat de pe urma lor, insa strategia mi se pare a fi destul de ciudata. Foarte multa lume asociaza brandul Samsung cu copierea produselor si folosirea fara drept a unor tehnologii, insa daca asiaticii considera ca strategia este buna, atunci pe viitor ne putem astepta ca tot mai multe procese sa apara intre companii.