Samsung recunoaste ca utilizatorii care ii priveau reclamele confundau Galaxy Tab cu iPad si doar 11% dintre consumatori recunosc tableta

  Ieri o noua zi sedinta de judecata s-a desfasurat in procesul dintre Samsung si Apple, iar avocatii companiei din Cupertino au adus in fata instante/juratilor cateva documente foarte interesante. Vorbim despre documente interne ale Samsung in care angajatii companiei recunosc faptul ca doar 16% dintre cei care urmaresc o reclama a Galaxy Tab-ului recunosc in mod corect tableta, restul de 86% considerand ca acea reclama are legatura cu un produs al companiei Apple.

Only 16 percent of viewers observing Samsung’s TV commercials realized it was a Samsung product, according to an internal report the company commissioned, and which has been submitted as evidence in its trial with Apple. “Given Apple’s already strong position in the tablet category,” Samsung’s report stated, “it is critical that attribution of [Galaxy] Tab communications improve and that communication works to differentiate Tab from iPad.”

  Continuand seria vestilor proaste, documentul ne spune ca doar 11% dintre consumatori stiu de existenta Galaxy Tab si o recunosc precum un produs al Samsung, in timp ce 65% dintre consumatori recunosc in mod corect tableta iPad si stiu ca ea este dezvoltata de catre Apple. Practic avocatii incearca sa demonstreze ca modul in care Samsung ar fi copiat design-ul si functionalitatea iPad genereaza confuzie in randul consumatorilor care considera acel produs ca fiind al Apple.

  Informatiile sunt adevarate si se aplica unei parti a consumatorilor, insa juratii sunt cei care in final deci daca aceasta noua proba demonstreaza ca Samsung a copiat cu rea credinta iDevice-urile.