Apple recomanda utilizatorilor sa isi reseteze iPhone-urile inainte de a vizita un Apple Genius

  Apple are un sistem de suport extrem de laudat, majoritatea clientilor care viziteaza zilnic “geniile” din Apple Store-uri plecand acasa multumiti de felul in care sunt tratati si le sunt rezolvate problemele. Pentru ca aceste “genii” au de multe ori in fata oameni care au probleme extrem de usor de rezolvat, Apple le recomanda acum utilizatorilor sa isi reseteze dispozitivele inainte de a vizita un asemenea angajat. Pe website-ul dedicat stabilirii de date la care un clienti poate merge la un magazin pentru a primi ajutor in rezolvarea unei probleme, Apple spune ca multe dintre aceste probleme pot fi rezolvate prin resetarea terminalului, lucru foarte adevarat.

You can resolve many software issues simply by resetting your iPhone. It’s quick and easy, and it won’t cause you to lose any data. Just press and hold the Sleep/Wake button and the Home button together for at least ten seconds, until the Apple logo appears.

  iOS-ul este doar un sistem de operare si ca multe altele are nevoie de un reset uneori pentru a “reveni pe drumul cel bun”. Desi iOS-ul poate functiona saptamani de zile sau chiar luni fara un reset, este bine sa inchideti/deschideti telefonul vostru uneori pentru a reporni servicii si a reseta altele. Partea ciudata este ca Apple nu recomanda acelasi lucru si posesorilor de tablete iPad, iPod-uri sau Mac-uri.

3 COMENTARII

  1. Au luat-o si pe astia pe urma Windows-ului, unde primul pas de rezolvare e resetul. Ciudat lucru tinand cont ca OS-ul este undeva la baza un UNIX, la care resetul e rar si de obicei nu e considerat solutie 🙂

  2. Ma bucur ca am nimerit un device care nu-mi face probleme de nici un fel. Singura data cand restartez device-ul este atunci cand fac update la iOS.