Prima Pagina Apple Samsung cheltuie mai mult decat Apple pentru promovarea propriilor produse

Samsung cheltuie mai mult decat Apple pentru promovarea propriilor produse

  Desi pare greu de crezut, avand in vedere ca in Romania nu exista foarte multe spoturi publicitare sau panouri care promoveaza iDevice-uri ori produse Apple, compania din Cupertino a cheltuit 333 de milioane de dolari anul trecut pentru a isi promova iPhone-urile. Fata de anul 2011 cifra este cu 80 de milioane de dolari mai mare, adica aproximativ o treime, insa daca facem o comparatie cu Samsung, atunci lucrurile sunt complet diferite. Coreenii cheltuiau in 2011 78 de milioane de dolari pentru a isi promova telefoanele mobile, insa in 2012 au cheltuit 401 milioane de dolari, de aproape 6 ori mai mult decat in 2011, si cu 68 de milioane de dolari mai mult decat Apple.

The willingness to spend heavily could prove even more important as the technology gap between rivals narrows. “They understand how to build a strong product…and have been willing to invest to drive their success,” said Michael Sievert, chief marketing officer of T-Mobile USA Inc., a unit of Deutsche Telekom DTE. To be sure, Apple remains a powerful brand that benefits from its own advertising and ubiquitous references in popular culture. Apple’s iPhone is America’s most effective mobile phone brand, advertising analytics firm Ace Metrix said in January. But Samsung finished second in phones and was the top technology brand of 2012, said Ace.

  Anul trecut vanzarile de smartphone-uri Samsung au crescut enorm de mult si daca ne uitam la grafic observam exact de ce. Practic Samsung a cheltuit de 6 ori mai multi bani pentru promovarea produselor si cresterea in vanzari fiind pe masura, coreenii depasind fara drept de apel Apple in ceea ce priveste vanzarea globala de smartphone-uri. Pe de alta parte, cei de la HTC si-au redus la mai putin de jumatate banii alocati promovarii produselor, Blackberry si Nokia luand decizii similare, insa reducerile fiind mai mici.

  Practic acest grafic ne invata ca promovarea puternica genereaza vanzari mari.

  • real

    daca htc vrea sa vanda trebuie sa invete de la sammy
    promovarea face 40% din vanzari (pararea mea)

  • Pingback: Samsung ne prezinta 6 motive in baza carora Galaxy Note 8.0 ar fi mai buna decat iPad Mini | iDevice.ro()

  • razvan

    Cei de la HTC nici in ceasul mortii nu au inteles ca au o problema la marketing?
    Scot produse foarte interesante si totusi sunt cu un picior in groapa, dar asta nu le-a dat de gandit prea mult.

  • Daniel

    Unui produs bun, nu trebuie sa ii faci reclama. Dacă ii faci reclama prea multă, atunci înseamnă ca el nu e eficient. Dovada industria automobilelor. Cele bune nu fac reclame excesive, cele praf sunt “prezentate” la greu

  • Mihai

    Apple beneficiaza de multa reclama gratuita.

  • Delirium

    Cred ca de 5 ori;) ar face aproape 500 daca ar fi de 6 si daca tot rotunjim.

  • Hybrid

    De HTC putini stiu chiar daca e foarte bun dar de “Samsug” stiu majoritatea , motivul il aveti mai sus