Interesul fata de achizitionarea unei tablete iPad Mini s-a dublat in doar cateva luni

  iPad Mini a fost lansata in luna noiembrie a anului trecut si s-a dovedit a avea un succes extrem de mare, Apple vanzand aproximativ 10 milioane de tablete in Q4 2012. Atunci oamenii erau circumspecti in legatura cu tableta celor de la Apple, insa ul ultima perioada interesul fata de tableta aproape ca s-a dublat, cel putin conform unui nou studiu efectuat in SUA. Un website care vinde produse electronice a efectuat anul trecut un studiu pentru a vedea cate persoane sunt interesate de iPad Mini si atunci doar 18% dintre respondenti erau interesati de tableta, insa acum 33% dintre ei par interesati de achizitionarea unei tablete mici.

  Partea interesanta este ca oamenii sunt mult mai interesati de iPad Mini 2, care ar urma sa fie lansata in toamna acestui an, si nu de tableta iPad Mini care este acum disponibila pe piata. Printre noutatile pe care ar trebui sa le aiba iPad Mini 2 se numara o autonomie mai buna, un procesor mai rapid si desigur implementarea unui Retina Display, componenta importanta care lipseste din prima versiune a tabletei. Printre cerintele mai putin realiste se numara implementarea unui port USB, imbunatatirea sistemului audio si posibilitatea de a utiliza mai multe conturi de utilizator in iOS.

  iPad Mini se dovedeste a fi un adevarat succes si produsul a fost lansat exact cand Apple avea nevoie de el, deoarece interesul consumatorilo s-a schimbat in ultimul an de la tabletele normale cu ecrane mari, la tabletele cu ecrane de maxim 8 inch.