Prima Pagina Apple Google forteaza Apple sa isi modifice strategia de promovare a MacBook Pro...

Google forteaza Apple sa isi modifice strategia de promovare a MacBook Pro Retina Display

  Cu nu foarte mult timp in urma v-am spus ca Google Chromebook Pixel va fi lansat pe piata in viitorul apropiat, acesta fiind laptop-ul cu cea mai mare rezolutie implementata intr-un ecran pentru un asemenea produs. Lansarea Chromebook Pixel i-a fortat pe cei de la Apple sa modifice textele de promovare ale MacBook Pro-ului cu Retina Display, compania renuntand la expreia prin care afirma ca laptop-ul sau are ecranul cu cea mai mare rezolutie implementata intr-un asemenea produs. Acum Apple afiseaza textul din imaginea de mai sus pentru Mac-urile sale si asta deoarece Chromebook Pixel are o rezlutie de 2500 x 1700 pixeli la un ecran de 12.75 inch.

  MacBook Pro Retina Display 13 inch are o rezolutie de 2560 x 1600 si comparand-o cu cea a Chromebook Pixel-ului puteti observa cu usurinta ca Google a reusit sa dezvolte un produs cu o rezolutie superioara. Desi nimeni nu va observa diferenta dintre rezolutiile celor doua ecrane, ea este suficienta pentru a convinge Apple sa isi reganteasca strategia de marketing.