In Coreea de Sud Apple se claseaza pe locul intai in topul companiilor cu cea mai mare rata de satisfactie in randul consumatorilor

  De fiecare data cand are ocazia, compania Apple se lauda cu faptul ca in SUA se claseaza pe primul loc in topul companiilor cu cea mai mare rata de satisfactie in randul consumatorilor. Daca in SUA era de inteles ca Apple sa ocupe o pozitie fruntasa, ei bine iata ca in Coreea de Sud lucrurile tau exact la fel, cel putin conform unui studiu derulat pe peste 44.000 de posesori de smartphone-uri. Pentru politica de service dupa achizitionarea produselor, compania Apple a generat o rata de satisfactie de 52% in randul consumatorilor, cu 2% mai mare decat cea a companiei Samsung si cu 6% mai mare decat cea  LG.

  Desi diferenta fata de Samsung nu este mare, vorbim totusi de tara natala a companiei care este, probabil, principalul competitor al americanilor din Cupertino. Respondentii au afirmat ca Apple rezolva mult mai rapid problemele de garantie spre deosebire de Samsung, acest lucru convingand mai multe persoane sa apeleze la serviciile Apple cand au nevoie. Apple este recunoscuta pe plan international pentru oferirea unor servicii de garantie foarte bune, in majoritatea cazurilor, insa nimic nu este perfect.