Prima Pagina Apple Samsung pregateste un competitor pentru AppleCare+

Samsung pregateste un competitor pentru AppleCare+

  AppleCare+ este un sistem de garantie oferit de catre Apple utilizatorilor interesati sa il cumpere, el permitand acestor clienti sa extinda garantia propriilor produse si sa beneficieze de inlocuirea/repararea gratuita a terminalelor separat de garantia standard oferita pentru ele. Apple are destul de multi clienti care au achizitionat aceasta grantie suplimentara, iar acest lucru a starnit imaginatia celor de la Samsung care intentioneaza sa ofere un sistem asemanator. Prin intremediul unui brevet de marca acordat coreenilor, aflam ca Protection Plus urmaza sa fie denumirea planului de garantie suplimentara oferit de catre Samsung, el urmand af i disponibil initial in SUA.

  Desi nu se stie deocamdata ce preturi urmeaza sa ceara cei de la Samsung pentru protectia suplimentara oferita, stim ca ea ar urma sa acopere nu doar terminale mobile, ci si laptop-uri, frigidere, televizoare si alte electrocasnice ale Samsung. Apple a fost intens criticata pentru modul in care aplica sistemul AppleCare+ in Europa, iar daca Samsung va prelua intrutotul principiile aplicate de catre compania Apple, atunci ar putea avea parte de probleme asemanatoare din partea agentiilor europene care protejeaza drepturile consumatorilor.

  • sori

    Apple a fost criticata pt ca baga pe gat Care+ , pe bani, in loc sa dea garantia obligatorie free pe doi ani . Sa oferi o garantie contra cost dupa cei doi ani, nu e nimic neobisnuit si nu e in nici un caz jecmaneala si prosteala pe care o practica Apple .

  • Doc

    Din ciclul sa copiem si sa mai facem un banut in plus! 😀

  • real

    Samsung face chestia asta de multa vreme la unele produse (exceptie fac produsele audio-video daca nu ma insel)
    Garantie prelungita se intelege garantia legala + garantie prelungita oferita de producator contra cost
    @doc , din ciclul ‘hai sa comentam sa parem interesanti’
    @zaone ,samsung face lucrul asta cam demulta vreme (nu ma refer strict la celulare)

  • Doc

    Real, când o sa fii interesant, de citit evident, te anunț! Părerea ta, despre mine, nu e interesanta, pur și simplu, pentru ca nu are susținere în realitate! Sa-ti spun mai explicit? 😀 Ca o nota de subsol, intre 2 ani, în UE și trei ani, de la normal la extra garanție sau pachet premium de garanție, peste tot, e o diferență, cam exact cat lipsește părerii tale! Sa nu mai vorbim de grețoșii de la service Samsung în comparație cu Noumax, de exemplu.

  • anonim

    postez sub un nick anonim (desi zaone poate vedea emailul sub care postez).
    Am lucrat cu service-urile autorizate de Samsung. Nu IN ele, ci ca partener de pe retail. Fara sa intru in detalii, un service autorizat samsung arata… cred ca cea mai buna imagine ar fi un service de tv-uri de prin anii 90. Mare parte din echipamente oricum sunt din perioada aceea.
    Am vazut tv-uri seria 7-8 “reparate” cu pistolul de lipit “radioprogres” din vremurile de “glorie” ale patriei. Sarme infipte si lipite in panou in loc de inlocuirea acestuia, desi in manualul de service al acelui model asta era procedura. Se lucreaza cat se poate de romaneste.
    Nu stiu exact de ce se alege sa se faca carpeli, probabil lipsa pieselor de schimb, comoditate, nu-mi imaginez. Se lucreaza cu componente si module refurbished, sh-uri, piese din recuperari etc. Procedura de comanda de componente este anevoioasa si de lunga durata.
    Toate astea in interiorul garantiei de 2 ani si totodata in timpul ciclului normal de productie al acelui produs. Cum ar arata oare atunci garantia extinsa din punctul de vedere al calitatii reparatiilor daca si in cel 2 ani standard nu pot fi sigur ca am un produs reparat nici macar conform manualului de service samsung….

  • real

    @doc eu nu vb de garantie “premium”
    doar spuneam “samsung ofera garantie prelungita 2 ani +3 cam demulta vreme”
    daca vrei dovada da-mi un mail si iti demonstrez
    sa comentam fara a avea informatii e usor

  • ppi

    Anonim nu stiu eu in ce serviceu-ri Samsung oi fi fost tu dar eu as dori sa te contrazic…Spre exemplu acum 2 ani am schimbat pe garantie ecranulul tv-ului Samsung…In 2 zile dus tv-ul in service,dat comanda de ecran,schimbat si luat acasa,nu s-a carpit nimic,ci au schimbat tot ecranul,vechiul ecran avand doar o umbra foarte putin sesizabila…
    Revenind la telefoane,am un Samsung galaxy s3,du-te cu el la ESD Plaza Romania pt orice fel de problema sa vezi cum iti schimba la telefon tot ce doresti tu.
    Daca nu ma crezi intra pe forum softpedia la sectiunea sgs3 si ai sa vezi ca la zeci de useri le-au fost schimbate ecranele telefoanelor,bateriile,capacele spate etc,Pentru niste probleme care defapt in garantie nu sunt stipulate.Gen s-a zgariat ecranul,Banda aceea de plastec dupa margini,etc….Iar toate astea au durat fie pe loc,daca te duceai cu telefonul la ei,fie in maxim 3 zile trimis prin curier astazi,ajunge maine acolo,schimbat si trimis imediat inapoi tot prin curieri pe bani Samsung…
    Exemplele sunt multe…Si stai linistit nu sunt nici angajat Samsung nici aparatorul celor criticati,doar ca nu imi plac dezinformarile astea…Poate serviceu-urile alea cu care tu ai lucrat nu au fost service-uri Samsung ci niste service-uri care lucrau cu cei de la Samsung…
    Afirm lucrul asta deoarece ESD Plaza Romania nu arata deloc a service de tv-uri din ani 90 cum il cataloghezi tu.