iPad Air vs iPad 3 – iDevice.ro design mini review

  iPad Air este disponibila de ieri in peste 40 de tari si, dupa cum prea bine stiti deja, ea a facut o vizita si pe la mine. Avand o tableta iPad 3 acasa, m-am hotarat sa fac acest articol in care sa va arat cat de mult s-a schimbat design-ul tabletelor iPad in doar un an si jumatate. Reducand cu aproape 200 de grame greutatea tabletei iPad Air fata de iPad 3(183 grame fata de iPad 4), cei de la Apple au facut noul produs cu 1.2 mm mai scund, cu 16.2 mm mai ingust si cu 1.9 mm mai subtire, dimensiunile tabletelor iPad 3 si iPad 4 fiind identice, deci veti avea parte de exact acelasi impact.

  In afara acestor modificari evidente, iPad Air vine cu un port Lightning, exact precum iPad 4, insa si cu un set de difuzoare stereo, iPad 4 nefiind echipata cu asa ceva. iPad Air are si un sertar SIM repozitionat in partea stanga jos a carcasei, iPad 3 avandu-l in partea stanga sus. Suplimentar fata de iPad 3, iPad Air are un microfon pozitionat in plasticul care acopera antenele pe care le regasim in partea superioara a carcasei, iar daca va uitati atenti la inelul ce inconjoara camera principala, veti observa ca el este mai gros la noua tableta.

  Separat de acestea, avem si noi butoane de volum/mute/lock, iPad Air avand aceste componente fabricate din aluminiu, in timp ce iPad 3 le are fabricate dintr-un plastic nu foarte premium. Noile butoane au si un design usor modificat care le face mai usor de utilizat, dar si mai atractive, o schimbare importanta fiind sesizabila la butoanele de volum care nu sunt compuse dintr-un singura bucata de material, ci din doua separate. In final vorbim si despre o modificare a materialului din care este fabricat marul prezent in mijlocul carcasei, versiunea alba a iPad Air avand un logo Apple fabricat din aluminiu.

  Acestea fiind spuse, este extrem de usor sa deosebiti iPad Air de iPad 3, si chiar de iPad 4. Le multumesc din nou celor de la Orange Romania pentru tableta si impresiile mele in legatura cu ea le veti citi in review-ul dedicat produsului.