Samsung admite ca doar oferirea de reduceri considerabile pentru terminale mobile o mentin profitabila

  Samsung este unul dintre producatorii care ofera subventii masive pentru produsele sale, atat in cazul dispozitivelor comercializate direct din fabrici catre parteneri, cat si in cazul dispozitivelor comercializate prin intermediul magazinelor partenere. Reducerile practicate de catre Samsung sunt mari, mai mari decat in cazul Apple si a altor producatori importanti, iar in Coreea de Sud lucrurile au scapat atat de mult de sub control incat guvernul doreste sa introduca o lege prin care sa controleze subventiile pentru produse. In tentativa de a introduce aceasta lege, guvernul a discutat cu operatorii telecom si marii producatori din Coreea de Sud cerandu-le sa ofere detalii despre strategia lor de reduceri, Samsung fiind singura companie care a refuzat sa faca acest lucru.

Samsung can’t unveil internal data such as the amount of subsidies given to carriers, the factory price of each Samsung device and sales figures. Even if a new law takes effect, we can’t release key internal data. Samsung believes the government will protect us. If such key data is leaked, then that will seriously hurt our global business.

  Desi situatia este unica in istoria intalnirilor dintre oficiali ai guvernului si reprezentanti ai companiilor din Coreea de Sud, cei de la Samsung refuza sa coopereze cu autoritatile, sustinand ca ei trebuie sa fie protejati in aceasta situatie, fiind singurii care cer acest lucru. In sustinerea pretentiilor, CFO-ul celor de la Samsung a afirmat ca oferirea de date despre strategia sa de reduceri ar afecta serios business-ul global al companiei si este normal ca acest lucru sa fie protejat. Totusi, avand in vedere strategiile celor de la Samsung, tactica aplicata de catre ei in ultimii ani demonstreaza faptul ca fara reduceri considerabile, produsele sale nu sunt chiar atat de tractive pentru consumatori.