Apple sfideaza concurenta intr-un razboi al preturilor si castiga!

  Despre compania Apple s-a spus intotdeauna ca ar avea preturi mult prea mari pentru produsele sale, iar un recent studiu derulat de catre analistii americani demonstreaza ca acest lucru nu afecteaza in vreun fel vanzarile celor din Cupertino. Cu ocazia recentelor campanii de reduceri derulate in SUA, analistii au descoperit ca 80 dintre cele mai bine vandute modele de laptop-uri au preturi situate in jurul valorii de 400$, 30% dintre acestea costand chiar mai putin de 300$, preturile reduse fiind aplicate intr-o tentativa de a concura cu tabletele.

  In ciuda preturilor foarte mici, Apple nici macar nu s-a gandit sa reduca in vreun fel preturile tabletei iPad Air, nici pe cele ale iPad 2, ele fiind mai mari decat a majoritatii laptop-urilor. In ciuda acestei sfidari a celor din Cupertino, vanzarile produselor sale continua sa creasca, iar asta deoarece foarte multi utilizatori nu cauta chiar cele mai ieftine produse de pe piata, deoarece unii reusesc sa isi dea seama de faptul ca nu tot ceea ce este ieftin este si bun, in cazul terminalelor Android gandirea fiind cel mai bine exemplificata.

  Chiar si asa, Apple are preturi mult prea mari pentru laptop-urile sale, acestea fiind disponibile de la minim 900$ in majoritatea magazinelor si in ciuda scaderii vanzarilor de Mac-uri, Apple nu pare dispusa sa le reduca preturile.