CEO-ul Blackbery imita strategiile lui Steve Jobs pentru a isi salva compania

  Zilele trecute va spuneam ca John Chen, CEO-ul Blackberry, ataca posesorii de iPhone-uri deoarece autonomia bateriei acestor dispozitive nu este la fel de buna precum cea a terminalelor pe care le produce compania sa, iar acum aflam si cum intentioneaza el sa-si readuca angajatorul in topul preferintelor utilizatorilor. Admitand cu nonsalanta ca i-a urmarit prezentarile publice in momentele posterioare revenirii la conducerea Apple, Chen sustine ca acum BlackBerry se concentreaza pe cresterea bazei sale de utilizatori si pe dezvoltarea de produse in baza software-ului pe care il are.

I’ll let the software determine what kind of device we make. I watched Steve Jobs on YouTube, when he came back to Apple. He got up and said, ‘I don’t have a new product, I’m insanely focused on my customer base.’ That’s me now.

  Steve Jobs a reusit sa aduca Apple in pozitia in care se afla in ziua de astazi multumita acestei strategii aplicate inca de la inceputul anilor 2000, iar BlackBerry s-ar putea salva in baza ei. E greu de spus daca John Chen va avea macar o parte din viziunea lui Jobs pentru a aduce pe piata produse Blackberry indeajuns de bune pentru a recastiga atentia si increderea consumatorilor, si mai ales a marilor companii, insa cu o executie buna, orice este posibil, chiar si in cazul Blackberry.