Apple se teme sa nu-si piarda popularitatea in randul tinerilor

  Ca parte a procesului dintre Apple si Samsung, avocatul celor din Cupertino a vorbit in fata instantei si a juratilor despre efectul pe care l-au avut asupra Apple reclamele concepute pentru a promova terminalele Samsung Galaxy. Probabil v-o amintiti pe cea din clipul video prezent in acest articol, ea avand un impact mare in SUA, atat de mare incat SVP-ul diviziei de marketing, Phil Schiller, i-ar fi cerut lui Tim Cook sa schimbe agentia care crea materialele promotionale pentru iPhone-uri.

Quinn says Schiller became “obsessed” with the campaign, writing CEO Tim Cook to suggest the company look into using another ad agency instead of its mainstay TBWA\CHIAT\DAY. That even led to Apple board discussions over the issue, Quinn added … We have a lot of work to do to turn this around.

  Se pare ca popularitatea acestor spoturi publicitare a fost subiectul de discutie a unor intalniri ale consiliului director al Apple, ele generand extrem de mult interes fata de produsele Samsung. Cei de la Apple s-au temut intr-un final sa nu-si piarda factorul cool si popularitatea in randul tinerilor, insa lansarea iPhone 5S a demonstrat ca acest lucru nu este pe cale sa se intample. Chiar si asa, Samsung a facut concurenta puternica Apple prin produsele sale, produse care ar contine functii copiate din cele ale Apple.

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=tNxDd3l0lEU&w=580&h=370]