Prima Pagina Apple Apple testeaza o versiune mai ieftina a iPad Mini

Apple testeaza o versiune mai ieftina a iPad Mini

  iPad Mini este o tableta lansata de catre Apple in cursul anului 2012, ea dovedindu-se a fi destul de populara in randul utilizatorilor, cel putin pana la lansarea iPad Air. Incercand sa faca o versiune si mai ieftina a tabletei, compania Apple testeaza un prototip care are doar 5 GB spatiu de stocare, imaginea de mai sus fiind oferita de catre binecunoscutul Sonny Dickson. Lansand un model de 5 GB al iPad Mini, Apple ar putea reduce cu pana la 100$ pretul de vanzare al tabletei, chiar daca ea nu va fi intrutotul utila.

  Cu iOS 7 instalat, o versiune a iPad Mini cu atat de putin spatiu de stocare nu ar permite instalarea unui numar foarte mare de aplicatii, sistemul de operare ocupand pana la 2 GB din spatiul disponibil. Chiar si asa, la un pret de 200$ tableta ar putea fi interesanta pentru un numar extins de utilizatori, insa ramane de vazut daca Apple va decide sa comercializeze vreodata un asemenea model.

  • Swat

    Pana la urma muzica poti sa-ti iei de pe Deezer. La filme poti face streaming prin diverse servere/servicii. Cred ca se adreseaza in special persoanelor care navigheaza pe internet.

  • dan

    cine dumnezo isi ia tableta pentru filme ?

  • silv3r

    Curand vor scoate o versiune si mai ieftina, ca sa mai scada 50$ din pret..o carcasa ipad. :))

  • Rares

    Sau poate ca e doar o tableta cu probleme. Cand e dezasamblata un idevice de multe ori, o parte din memorie devin indisponibila, @winocm are o poza cu un iphone 4 de 4 gb.

  • .

    Cred ca ai vrut sa spui intrutotul

  • JohnnyD

    Iți pui 2-3 aplicați si gata spațiul de stocare :)))

  • anonimous

    Nu cred in 5, e o cifra aparent aiurea. Ar avea mai multa logica 8gb.

  • cinev

    O idee genial de slaba.
    Fara card microsd va fi un esec răsunător.
    La 200usd Google Nexus 7 e o alegere infinit mai inteleapta

  • silv3r

    Corect CINEV!

  • Swat

    Intradevar, 8 pare o cifra mai probabila.
    Cat despre clientul tinta, imi vine in minte o persoana 30-50 de ani, care navigheaza pe internet, citeste si foloseste Facebook.