Orange Romania anunta rezultatele financiare pentru T1 2014

Orange Romania logo - iDevice.ro

  Orange Romania, cel mai mare operator de telefonie mobila din Romania, a anuntat in cursul acestei zile rezultatele financiare pentru T1 2014. Conform celor de la Orange, veniturile companiei au crescut cu 4.9% fata de aceeasi perioada a anului trecut, ajungand la 230 de milioane de euro. Orange Romania are o baza de 10.394.000 de clienti, cea mai mare din Romania, insa din pacate nu ofera detalii si despre impartirea lor in abonati si utilizatori prepay. Separat de acestea, Orange ne spune ca romanii consuma cu 44% mai mult trafic de internet mobil, vanzarile de smartphone-uri crescand cu 45%.

  Informatii similare aveti disponibile in comunicatul de presa de mai jos.

Orange România – performanță susținută în primul trimestru al 2014

  • din ce în ce mai mulți clienți se conectează la internet pe mobil
  • internet la viteze 4G prezent în toată țara

Bucureşti, 29 aprilie 2014. Grupul Orange anunţă astăzi rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului 2014.

Veniturile înregistrate de Orange România în primele trei luni ale anului 2014 au fost de  230 milioane de euro, în creștere cu 4,9% față de perioada similară a anului trecut, pe bază comparabilă. La 31 martie 2014 Orange avea 10.394.000 de clienţi.

Lansat la finalul anului trecut, pachetul special de sărbători a fost bine primit de către clienți. Atât abonaţii, cât și utilizatorii PrePay au apreciat posibilitatea de a achiziționa mai multe servicii – telefonie, internet și televiziune – pentru a primi mai multe beneficii, disponibile în același pachet. Începând din luna martie, clienţii Orange PrePay beneficiază de programul de loialitate PrePay Bonus, prin care sunt răsplătiți cu avantaje la reîncărcare, reduceri la telefoane și posibilitatea de a câștiga premii lunar.

Traficul de internet pe mobil a înregistrat aceeași tendință ascendentă, cu o creştere de 44% faţă de perioada similară din 2013, în strânsă legătură cu numărul, din ce în ce mai mare, de clienți ce folosesc internetul pe mobil, precum și ca urmare a creșterii vânzărilor de smartphone cu 45% în primele trei luni ale lui 2014 față de primul trimestru din 2013. Unul din factorii ce au determinat această creştere îl reprezintă îmbogăţirea portofoliului de smartphone-uri, mai mult de jumătate dintre ele compatibile cu tehnologia 4G, disponibile la preţuri accesibile.

De asemenea, creşterea consumului de internet mobil a fost strâns legată de cea a streamingului audio şi video, susţinută de adopţia serviciului Orange TV Go. În luna martie, numărul de descărcări şi actualizări ale aplicaţiei Orange TV Go a crescut de peste 4 ori faţă de luna septembrie, când au fost lansate. Odată cu extinderea la nivel național a serviciilor 4G, care oferă o experienţă de vizionare a conţinutului video mult îmbunătăţită, se aşteaptă o creştere constantă a numărului celor care vor prefera dispozitivele mobile pentru a urmări filme, seriale şi emisiuni TV.

În primul trimestru al anului, Orange a înregistrat o premieră – posibilitatea de a experimenta rețeaua 4G+, ce oferă viteze de până la 300 Mbps pentru download. Noua tehnologie permite utilizatorilor să se bucure de avantajele unei rețele performante, ce asigură servicii de internet de cea mai bună calitate. 

„Rezultatele financiare înregistrate în primul trimestru al anului continuă tendințele manifestate în anii anteriori şi confirmă interesul românilor pentru servicii de ultimă generaţie. Faptul că tot mai mulți clienți, de toate vârstele, descoperă avantajele accesului la informaţii oriunde şi oricând, prin internetul mobil, este încurajator. Astfel, Orange își propune să le ofere clienților săi cea mai bună experiență de utilizare a serviciilor sale în era digitală, bazată pe o rețea performantă, acum cu o prezență 4G în toată țara, pe o ofertă diversificată de servicii și produse, disponibile într-o puternică rețea de distributie extinsă, atât on-line cât și off-line.” a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.