Prima Pagina Cosmote Sondaj: Ce operator de telefonie mobila are cel mai bun serviciu de...

Sondaj: Ce operator de telefonie mobila are cel mai bun serviciu de relatii cu clientii?

BLACK FRIDAY 2017 LIVE BLOG cu REDUCERI IN TIMP REAL!

  Cosmote, Orange, RCS & RDS si Vodafone sunt cei mai mari operatori de telefonie mobila din Romania si ca orice operator care se respecta, ei au servicii de relatii cu clientii prin care ofera suport clientilor care au probleme. Avand ocazia de a interactiona cu serviciile tuturor celor patru operatori va spun ca, in opinia mea, RCS & RDS are de departe cel mai prost serviciu de relatii cu clientii, conducatorii companiei nefiind chiar atat de interesati sa-i rezolve problemele de-a lungul anilor.

  In general angajatii call centrelor sunt fie prost platiti si lipsiti de cheful de a ajuta clientii cu probleme, fie lipsiti de informatiile sau pregatirea necesara pentru a ajuta, asa ca in final noi, cei care platim, trebuie sa ne chinuim sa ne rezolvam diversele probleme. Din pacate toti operatorii de telefonie mobila au probleme in acest capitol, insa sunt interesat sa aflu ce experienta ati avut voi cu serviciile de relatii cu clientii.


emag black friday lista reduceri
  • Andrei

    Ca rezultatele sondajului sa fie concludent fiecare din cei care isi exprima opinia ar trebui sa fi experimentat serviciul clienti cu fiecare operator in parte!

  • Victor Preda

    *222, Vodafone fara discutii ,,

  • Xms

    Nu stiu care ii cel mai bun dar cu siguranta Orange il are pe cel mai prost!

  • outsid3r

    Toti sunt praf !!

  • sedq

    nici unul

  • nevastuica

    Cel mai bine îți rezolvi treburile când vb cu robotul.. Totul este la timp si ok! Cum dai de un operator, treaba se strica.. la toate companiile! Am avut la toți operatorii abonamente si renuntam la unul in favoarea altuia pana când am ajuns la concluzia ca toți sunt la fel! Cu o mana Primești cu 4 platesti si servicii, OHA!!!! Părerea mea, nu vreau sa supăr pe nimeni cu acest comentariu! Este strict părerea mea din experiența mea cu toți operatorii de telefonie!

  • andrei p

    Nu am ce sa votez pt ca am avut experiente proaste cu toti din lista, mai putin vodafone, cu care nu am tangente. Hai sa spunem ca la Orange am avut o data noroc :))

  • nevastuica

    Aveți perfecta dreptate! Doar robotul m a mulțumit , in rest cum întâmpinam un operator… Pffffff praf, numai informații eronate si alergătura aiurea!!!!la toți, nimeni nu face excepție si o spun in urma experientei mele

  • nevastuica

    cata dreptate aveti!!

  • Turcu Alin

    +1 outsid3r

  • danbratu

    La fel de zob sunt toti

  • andrei

    Toti au probleme si nu tratraza clientii asa cum ar trebuii. La rds rcs a trebuit sa sun timp de o luna la ei aproape in fiecare zi si am facut mai multe drumuri aiurea tot din cauza lor pentru a intra in posesia unui decodor hd pt care plateam deja. La Vodafone dupa ce am asteptat apx 10 min s-a inchis conversatia subit , am zis ca e de la semnal , am mai sunat o data si am patit acelasi lucru. Iar la cosmote tr sa ai nervi de otel pana gasesti rubrica cu transferul catre un consultant, care este foarte bine ascuns …iti vine sa dai cu telef de pamant.

  • real

    rds-rcs sunt cei mai slabi ,”slabi’ e putin spus,
    nici ceilalti nu sunt mai presus
    ceea ce nu inteleg e ca departamentul marketing e bine pus la punct
    cand e sa renunti la abonament te bombardeaza cu telefoane timp de 3 luni

  • matei

    Rcs rds sunt foarte slabi . Astepti in jur de 250-320 min

  • Bogdan

    UStiu ca nu are legatura cu subiectul dar cand avem idevice.ro app for ipad

  • ovius

    Daca macar unul din voi, cei care comentati despre serviciul de relatii clienti ati stii ce presupune munca depusa intr-un call center poate ati judeca altfel lucrurile. Unii, subliniez, unii, asteapta totul pe tava si se cred mult superiori acelor “servitori”. Ei aflati ca nu e chiar asa. Sunt de parere ca e si de datoria ca si client sa te informezi, iar daca nu gasesti solutia atunci apelezi la varianata de a apela la un consultant.

  • real

    @ovius
    cand vrei iti pot da detalii cum se lucreaza intr-un call center
    lucrez de multa vreme sa stiu cum sta treaba la serviciul clienti (o mare companie)
    cand cumperi un produs platesti si pt serviciul clienti si asistenta

  • ovius

    @real
    Nu intram in dezbateri sau alte discutii, si nu cred ca e cazul sa imi dai detalii, poate chiar suntem colegi. 🙂 Corect, platesti produs si platesti servicii, dar eu ma refeream la altceva. Eu NU eram de acord cu generalizarea celor mai de sus, care afirmau ca dupa o interactiune cu un consultant, serviciul respectiv poate fi catalogat a fi praf. Ar mai fi si alte aspecte, dar acestea tin deja de “bucataria noastra interna”.

  • Lucu

    Sondajul nu este elocvent prin prisma faptului ca rezultatul va fi direct proportional cu numarul de abonati de la fiecare companie si care, dupa cum stim, nu este la fel pentru toti operatorii. Apoi, eu ca abonat Orange sa zicem, de unde stiu cum e la relatii cu clientii la Vodafone? 🙂 Fiecare isi da cu parerea vis-a-vis de ce are insa, cum ziceam, numarul difera… Sunt convins ca pe primele 2 locuri, la distanta foarte mica, for fi Orange si cu Vodafone

  • Endrew

    Si Orange si Rds e cam la fel in ceea ce priveste serviciul clienti, dupa experientele mele. De exemplu azi la 13:30 am asteptat doar 15 minute pana am vorbit cu un operator Rds. Un lucru pozitiv ca Rds dezactiveaza serviciul clienti daca este supraincarcat sa nu astepti ore in sir dupa un operator si te roaga sa trimiti in format electronic problema ta. De multe ori nu primesti raspuns la problemele tale trimise in format electronic de la Rds. Dar trebuie luat in considerare si faptul ca cei de la Rds lucreaza cu un buget mult mai mic decat concurenta. Pentru cat platesc cred ca Rds e in drum spre OK. Sa speram ca raman pe acest drum.

  • Oancea

    @ovius
    Cand platesti ~100EURO pe luna abonament business la orange si n-ai semnal exact langa Mall Vitan, timp de 18 luni nu mi-au putut rezolva problema incercand tot felul de variante cu tot felul de aparate, iar dupa 18 luni am gasit unul mai rasarit pe acolo care a rezolvat-o, iti dai seama ca ii doare in cur pe toti de acolo, inclusiv operatori, call-center, etc. Cred ca media angajatilor este undeva sub 5, nota de trecere la orice examen.
    Inainte am avut la vodafone; varza si aia.
    Sincer cred ca anhajeaza oameni slabi pe bani putini si de aici inainte cu mila.
    Intr-un cuvand PILAF

  • Oancea

    cosmote alti retardati
    Acum 2 ani am incercat sa dau de cineva de la dep. business sa primesc o oferta. La rubrica completati datele nu mi-a raspuns nimeni, cand am incercat la un Germanos, mi-au spus ca nu pot sa-mi faca abonament de 8 simuri, ca ei au doar 6 si 10.
    Alta belea cu ei, un coleg cu abonament pentru telefon, mai avea un abonament de net pentru laptop si n-a mai platit ultimele 3 luni contractuale. Dupa 3 ani de plata a telefonului la Germanos, nu i-a comunicat nimeni ca are o restanta la abonamentul de laptop si i-a venit o somatie de la o firma care a preluat datoria ca are de platit abonamentul + ~500% penalitati.
    Niste jigodii si astia.
    In urmatorul mail va spun ceva si de vodafone sa stati linistiti ca toti sunt niste hoti.

  • Oancea

    De vodafone ce sa mai spun
    Si astia mi-au facut o bucata cu un abonament business de ~200EURO/luna, am cerut telefonic la operator cateva telefoane cele-mai-ieftine din punctele de fidelizare, fara prelungirea perioadei contractuluale. Dupa 2 ani m-am trezit ca nu pot face alt contract pentru ca imi cereau cate 100EURO pentru fiecare telefon luat la fidelizare, cand el la magazin costa maxim 100lei.
    Alti hoti.
    ASA CA SFATUL MEU ESTE SA CITITI FOARTE BINE HARTIILE CARE LE SEMNATI, MAI ALES ACOLO LA * scris cu font mic-mic-mic sa nu se vada nimic

  • claudiu91

    Acum 3-4 ani am avut abonament la Cosmone. Acolo este cel mai prost customer service.
    Acum am abonament la Orange si pot sa spun ca sunt multumit de customer service-ul lor.

  • Oancea

    Trebuie adaugata si rubrica “Nici unul”; cred ca erau peste 90% din voruri acolo.

  • B06DAN

    Rds ma multumeste pe mine e serviciul nonstop si mai mult de 2 minute nu am asteptat niciodata. De asta vreau sa ma portez si cu mobilul la ei In rest am toate serviciile de la ei si sunt foarte multumit.Nicio obiectie la adresa lor.

  • ionica

    Niciunul.

  • mih

    Pe mine m-a susrprins vodafone ca au raspuns relativ rapid la apel de pe cartela si au sunat si dupa pentru a verifica daca s-a rezolvat. In rest este un pic subiectiv subiectul deoarece, cel putin eu, folosesc doar o singura retea, asadar nu am cum sa compar.

  • Alex

    Rds mi se pare ca sunt la fel ca si cei de la orange pe partea de relatii clienti.

  • tgggg

    Abonamente RDS (3) de 2 ani deja. Practic fara incidente, dar in cazul celor 2-3 contacte problema s-a rezolvat in 10 min de fiecare data. Sondajul e ilogic, penetrarea RDS e mica, de unde sa stie un NON client cum sunt serviciile??