Cosmote si Romtelecom devin in mod oficial TELEKOM Romania

  La cateva luni de zile de la aparitia primelor informatii privind fuzionarea brand-urilor Cosmote si Romtelecom in TELEKOM Romania, iata ca astazi totul a devenit oficial. Printr-un comunicat de presa publicat in cursul acestei zile, cei de la TELEKOM Romania au anuntat oficial fuziunea dintre companiile Romtelecom si Cosmote sub un singur brandca urmare a deciziilor Adunărilor Generale ale Acţionarilor ale fiecărei companii.

  Conform comunicatului de presa publicat astazi, rebranding-ul ambelor companii va avea loc la jumatatea lunii septembrie, ele urmand a isi uni diviziile in aceeasi perioada. Conform companiilor, jumatate dintre romani folosesc serviciile lor fixe sau mobile, astfel ca TELEKOM Romania va deveni unul dintre cei mai importanti jucatori de pe piata romaneasca din luna septembrie a acestui an.

Ca parte a schimbarilor, cele 43 de magazine corporate ale companiilor vor fi renovate in intregime anul acesta, call centerele urmand a fi unificate, in timp ce Telekom Romania va avea un singur website pentru toate serviciile oferite. Practic vorbim despre o schimbare majora pe care ne-o promit Cosmote si Romtelecom, asa ca ramane de vazut cat de mult vor fi imbunatatite serviciile si ofertele in urma acestei schimbari.

București, 14 August, 2014

Romtelecom şi COSMOTE România vor utiliza un singur brand: Telekom Romania

Noul brand va oferi clienţilor o experienţă unitară pentru toate serviciile fixe şi mobile.

Ca urmare a deciziilor Adunărilor Generale ale Acţionarilor ale fiecărei companii, Romtelecom şi COSMOTE România anunţă noile denumiri oficiale.

Astfel, începând cu jumătatea lunii septembrie, Romtelecom şi COSMOTE România vor comunica sub acelaşi brand: Telekom Romania, în timp ce denumirile legale vor fi Telekom Romania Communications S.A. (în loc de Romtelecom S.A.), respectiv Telekom Romania Mobile Communications S.A. (în loc de Cosmote Romanian Mobile Telecommunications S.A).

Această schimbare va însemna o noua experienţă, construită în jurul filozofiei one stop shop, care aduce servicii simplificate, integrate şi personalizate:

  • magazine integrate fix-mobil. În total, 43 de magazine corporate vor fi renovate în întregime anul acesta, în linie cu identitatea şi grafica noului brand. Dintre acestea, şapte concept stores vor oferi clienţilor o experienţă interactivă, hi-tech, conform standardelor Deutsche Telekom;
  • un singur Call Centre, un singur website şi o singură prezenţă în social media pentru toţi utilizatorii de servicii fixe sau mobile.

În acest moment, unul din doi români folosesc serviciile noastre fixe sau mobile. Împreună, suntem o mare comunitate, conectată prin tehnologie şi experienţe împărtăşite. Asta ne onorează şi, în acelaşi timp, ne dă o mare responsabilitate: să livrăm o experienţă “T” completă, asta însemnând tehnlogie competitivă, servicii inovative şi o filosofie de brand reînnoită. Foarte multă energie, pasiune şi profesionalism sunt investite în acest proces complex de rebranding, cu numeroase proiecte şi echipe din cele două companii care lucrează împreună, sincronizat” a declarat Nikolai Beckers, CEO Romtelecom şi COSMOTE România.

Pentru a implementa schimbările implicate de noul brand comun Telekom Romania, peste 2.000 de oameni lucrează la peste 100 de proiecte complexe de marketing, vânzări, IT, resurse umane sau din domeniul imobiliar.

68,000 de ore de muncă au fost dedicate de către mai multe echipe de IT pentru a implementa schimbările impuse de noua identitate, cum este website-ul comun sau call center-ul unic. Toate aceste ore sunt echivalentul a 35 de ani de muncă, concentraţi în doar patru luni.

Pe lângă o abordare integrată a clienţilor, brand-ul Telekom Romania înseamnă şi o experienţă unitară pentru angajaţi.  Astfel, până la finalul anului, peste 500 de sesiuni de training vor fi livrate către toţi angajaţii Romtelecom şi COSMOTE România – în total, 1.855 de ore de training cu rolul să introducă brandul Telekom Romania, cu valorile şi filosofia sa, precum şi să crească angajamentul întregii echipe de a livra promisunea noului brand.

Clienții Romtelecom și COSMOTE România se vor bucura de o experiență nouă și fascinantă, o dată ce trecerea la “T” va fi incheiată. Cu toate acestea, nu va exista nicio discontinuitate în serviciile oferite. Toate ajustările necesare corespunzătoare procesului de rebranding vor fi efectuate fără probleme și nu vor necesita acțiuni suplimentare din partea clienților. După finalizarea proiectului, toate produsele și ofertele actuale vor fi continuate și vor fi înlocuite, treptat, de produse sub brandul “T”.

15 COMENTARII

  1. Si uite asa va incepe treptat declinul Orange si Vodafone…
    La fel cum au facut cu ei si in celelalte state occidentale.

    Poate cu aceasta ocazie nu vom mai cumpara abonamente de 40Euro si telefoane hig end la preturi exorbitante.

  2. Categoric este un lucru bun pentru consumatori.
    Cand spun declin nu ma refer la eliminarea lor de pe piata, ci pur si simplu le va mai “taia” din avant… 🙂

  3. Unirea mai multor firme nu duce la bine.Asa se creaza monopolul care o sa ridice preturile in randul consumatorilor.Cu cat mai multa concurenta cu atat mai jos sunt preturile.Asta romtelecom si cosmote devin telekom , poate peste cateva luni telekom + orange devin nu stiu ce firma si tot asa acapareaza piata.Ce avem noi (omul de rand) de castigat din asta?

  4. Zaone am terminat o facultate de marketing.Acesta este maketingul in orice pe lumea aceasta.Firmele auto sunt cuplate la gramada.Toti folosesc piese de la unul la altul si isi dicteaza preturile finale intre ei.O chesti logica in sistemul de vanzari.Nimic nu este intamplator.Chiar crezi ca apple nu lucreaza pe sub cu samsung?Procesele si tot scandalul dintre ele este cu un scop.Sa isi faca reclama si sa atraga atentia cat mai mult.La sfarsit se intalnesc la o bere cu totii.Azi castigi tu iar maine castig eu si uite asa se invart banii intre ei.
    Pe cand la crearea monopolului nu prea mai sunt “procese“ , concurenta si foarte simplu ori patronii sau actionarii se cupleaza intre ei , ori firma care se vinde primeste o suma mare de bani incat sa nu ii mai intereseze de productia lor.
    Toate sunt logice si despre toate se invata in scoala.Nu este nimic ascuns ci doar cum se fac bani mai multi.

  5. Orice este posibil la urma urmei.Mai ales in ROMANIA unde oamenii cu bani (ca sa nu zic altfel) dirijeaza toata tara.Nu stiu cine ma poate contrazice aici.Peste tot in lume este sistemul acesta dar in Romania …… prea pe fata.
    @alex alexandru – vodafone nu o sa pice niciodata.Eu lucrez pentru ei in Germania de 2 ani de zile.Au bugete uriase si chiar nu ii intereseaza de ce se intampla.Mai ales ca NMC-ul (Network Management Center) principal de la vodafone este in romania (bucuresti).Si eu am ramas uimit la inceput dar uite ca se poate.Cat de picat vodafone in tara nu are cum.Multe firme lucreaza cu ei in primul rand iar pentru ei plata salariatiilor in romania este nimic(mai ales ca tin NMC acolo).
    In romania un tehnician primeste un salariu de 2200-2500 ron/luna pe cand in germania se plateste cu 3000-3500 euro/luna.

  6. Stirea este veche de luna trecuta am postat scrisoarea lor oficiala pe pagina mea de facebook de la data de 1 septembrie reteaua se va numi TmobileRo
    In denumirea completa fiind Deutschland Telekom

  7. Vodafone o retea de spurcati care iti incarca factura aiurea si te jepcareste in stil mare pe fata direct, orange alti jepcari dar mai finuti .