Prima Pagina Android Iata cat de frustranta este munca unui dezvoltator de aplicatii pentru Android

Iata cat de frustranta este munca unui dezvoltator de aplicatii pentru Android

BLACK FRIDAY 2017 LIVE BLOG cu REDUCERI IN TIMP REAL!

  Spre deosebire de iOS, platforma Android are mii peste mii de modele de smartphone-uri si tablete in lumea intreaga, iar dezvoltatorii de aplicatii sunt nevoiti sa creeze titluri pentru fiecare dintre ele. Acest lucru poate fi destul de frustrant, mai ales daca ne uitam la imaginea de mai sus in care vedem peste 20 de temrinale Android aflate la incarcat, acesta fiind bancul de lucru al unui dezvoltator ce spera sa faca bani cu aplicatiile sale.

  Pentru fiecare tip de rezolutie si screen ratio in parte trebuie gandita cate o interfata potrivita, astfel ca dezvoltatorii pierd zeci de ore incercand sa multumeasca posesorii de terminale Android. Desigur ca nici in iOS lucrurile nu sunt chiar atat de “roz”, insa Xcode-ul ofera optiuni mai simple de dezvoltare a aplicatiilor si testare pe diverse tipuri de ecrane si nuitati fara chiar atat de multe batai de cap.

emag black friday lista reduceri
  • Marius

    Atata timp cat faci ceea ce iti place, nu as numi asta frustrare. Iar xcode nu ofera in principiu nimic in +.

    Btw, cand scrii despre blacklist-ul facut de apple retelelor media ce raspandesc teste de indoire a terminalului i6+ ?

  • unu

    Din ceea ce stiu eu, Android 4.x scaleaza excelent rezolutiile. In plus, sunt cateva rezolutii standard: HD, Full HD, QHD, si altele mai mici. Nu cred ca dezvoltatorii se chinuie cu 20 modele, ci eventual cu 2-3

  • Thunderica

    @unu Sustin ceea ce spui tu dar este adevarat doar pe jumatate. SDK-ul permite creearea de apk-uri separate (desi in Play nu le poti diferentia) pentru fiecare rezolutie in parte dar si apk-uri ale caror resurse vor fi scalate si redimensionate in functie de rezolutia aparatului pe care sunt instalate.

  • laut

    Din pacate nici pe iOS treaba nu e tocmai stralucita. Daca ai un i4 sau i4s, multe aplicatii nu “incap” sau exista overlap-uri de grafica.

  • Sebastian

    De parcă din Android Studio nu poți alege la emulator ce rezoluție vrei. Fail.

  • daniesy

    Nu stiu daca ati lucrat in xcode, dar e chiar misto la partea de rezolutii si layout pe dimensiuni de ecrane diferite. #justsayan

  • Flavius

    @daniesy Ai dreptate. Xcode-ul te ajuta foarte mult cand vine vorba de grafica. Iti creezi grafica pt fiecare tip de ecran, de rezolutie, iar aplicatia scrisa in xcode gestioneaza foarte bine grafica fara batai de cap. Asta iti ofera timp mai mult pe partea de cod. Multi comenteaza aici fara sa aiba habar

  • 12345

    @marius dupa logica ta ar fi cam asa. Fac agricultura cu plugul si magarul dar imi place tare mult ca o ard medieval. Oare ce suprafata acopera o agricultura sistematizata si moderna pe unitate de timp? Logica de android. :)))