Prima Pagina eMAG eMAG si probleme cu livrarea produselor

eMAG si probleme cu livrarea produselor

Black Friday emag probleme livrare

  eMAG a avut un Black Friday reusit, dar unii utilizatori vor intampinat probleme in livrarea produselor comandate de la magazinul online in cursul zilei de vineri si asta din cauza unei mici probleme a software-ului care a permis achizitiile. Mai exact, desi cei de la eMAG au restrictionat clientii in a cumpara doar un singur produs dintr-o anumita categorie cu fiecare cont inregistrat in website-ul magazinului online, unii au reusit sa comande chiar si cate 10 unitati ale aceluiasi produs, cazul celebrului SSD la pretul de 99 lei venindu-mi in minte, dar desigur ca au fost multe multe altele de care utilizatorii au profitat.

eMAG si probleme cu livrarea produselor

  eMAG a inceput sa trimita in cursul serii trecute email-uri pentru utilizatorii care au profitat de aceasta mica scapare a software-ului lor, astfel ca persoanele care au comandat mai multe unitati ale aceluiasi produs cu acelasi cont vor primi doar o unitate acum si restul la o data ulterioara. E greu de spus daca vorbim de o problema reala sau despre o strategie de marketing a celor de la eMAG in ceea ce priveste posibilitatea de a cumpara mai mult de un produs dintr-o promotie intr-o comanda, dar acest lucru le-a dat stocurile peste cap si a generat o anulare a altor comenzi plasate de catre alti utilizatori.

Ne pare rau dar, din cauza unei defectiuni in sistemele informatice produsul comandat de dumneavoastra Flash SSD Kingston V300 2.5″, 120GB, SATA 3, a depasit stocul existent in depozitul nostru. Ne dorim sa va onoram aceasta comanda dar aceasta nu va putea fi livrata mai devreme de 3 saptamani, timp necesar pentru a suplimenta stocul. In momentul receptionarii produsului in depozit va vom contacta pentru a stabili detaliile livrarii.

De asemenea, conform regulamentului campaniei Black Friday, se putea comanda un singur produs. Astfel comanda dumneavoastra va fi livrata cu o singura bucata.

  Practic acum unii dintre cei care au comandat o singura unitate a unui produs isi vad comenzile anulate pentru ca eMAG nu are suficiente unitati in stoc pentru a-si onora comenzile, in timp ce persoanele care au comandat multiple unitati ale aceluiasi produs vor primi o unitate acum si restul la o data ulterioara. Daca acest lucru este corect sau nu ramane ca opinia publica sa decida de-a lungul timpului prin felul in care va privi magazinul online si va cumpara sau nu de la el, insa Black Friday nu s-a desafsurat fara probleme, chiar daca in final cei de la eMAG ar putea fi nevinovati.

  Voi ce probleme ati intampinat cu produsele comandate de la eMAG?

  • filip

    Eu am facut comanda si a venit ambalat in o folie grobiana de scria emag pe ea,ambalajul original nu avea folia si mai si lipsea ceva din cutie,evident reclamatie.cam jegosi.

  • adrian

    eu am comandat 2 ssd-uri kingston,am primit mailul de mai sus si le-am scris ca oricum daca softul m-a lasat sa comand 2,asa e,sa se tina de cuvant!

  • stefan

    Buna ziua,

    Va multumim pentru comanda plasata pe eMAG in timpul campaniei Black Friday.

    Ne pare rau dar, din cauza unei defectiuni in sistemele informatice produsul comandat de dumneavoastra Flash SSD Kingston V300 2.5″, 120GB, SATA 3, a depasit stocul existent in depozitul nostru. Ne dorim sa va onoram aceasta comanda dar aceasta nu va putea fi livrata mai devreme de 3 saptamani, timp necesar pentru a suplimenta stocul. In momentul receptionarii produsului in depozit va vom contacta pentru a stabili detaliile livrarii.

    Va rugam sa ne raspundeti la acest mesaj pe mail la adresa info@emag.ro si sa ne confirmati ca doriti sa asteptati aceasta perioada pentru a primi produsul la pretul din campania Black Friday.

    Va multumim pentru intelegere si asteptam o confirmare de la dumneavoastra pentru comanda.

    Echipa eMAG

  • mihai

    Eu din 3 produse am primit doar 2… Si am achitat suma întreaga, pentru 3 produse… Am vorbit la eMAG si mi-au spus ca eroarea e de la fan courier… Acum aștept rezolvarea situației

  • Voicu Gabriel

    Am luat si eu, unul resigilat la 79 de lei, comanda a fost inregistrata, nu am primit nici un mail, dar am sunat si mi-au spus ca nu mai era… l-am luat pana sa apara in lista de black friday, nici nu avea cerculetul cu reducerea de black friday.

  • Fane

    5s sigilat, fara probleme!

  • Tudor Costin

    Eu am comandat Samsung Galaxy Gear Fit si imi arata comanda inregistrata..nu inteleg daca primesc produsul sau nu

  • C

    iPod shuffle sigilat,fara probleme

  • Shadow

    @Tudor : il primesti , aceeasi problema am avut-o si eu. Au uitat sa trimita la firmele de curierat notificarile de livrare cu numele expeditorului si al destinatarului , este un fisier trimis de emag catre curieri in care mentioneaza aceste date. Rabdare si tutun ca se rezolva toate. Am dat cred ca 10 telefoane la emag si 10 la cargus , in final am primit o expicatie corecta , cea de mai sus.

  • seby_cst

    Eu am comandat vineri la 7.10AM o tableta, o imprimanta, un set tefal si un aparat de ras, iar sâmbăta la 12 mi-au fost livrate. Din punctul meu de vedere nu pot decât sa ii felicit.

  • Mihai

    Aceeasi chestie si la mine,am comandat un monitor vineri,am primit mesaj ca o sa il expedieze sambata sau duminica si apare ca si comanda inregistrata,nu l-am primit nici pana acum.

  • viorel

    Am comandat o scula de tip Dremel si imediat dupa comanda am primit sms-ul : Produsele livrate de catre eMag din comanda xxxx sunt programate sa va fie livrate intre 22.11.2014 si 23.11.2014. suntem deja in 24 si nu am primit nimic.
    Intrebarea ar fi livrarea catre mine era intre 22/23 sau catre curier ?

  • Razvanel

    Nu le mai platiti cu cardul, lasati-i sa vina sa va ridice banii.

    Sa vedeti atunci cum vor alerga sa va livreze produsele.

  • sorin

    Deoarece emag nu dorește să-mi livreze 3 ssd la99 Ron comanda acceptata si confirmata la livrare, am anulat astăzi si o alta comanda. Mulțumim emag firma de caca,nu sunteți singuri pe piață!

  • Narcis

    Am comandat un Allview X2 Soul la 1000 lei, redus de la 1349, si cand l-am desfacut surpriza…am primit X2 mini care valora 1000 de lei pe toate siteurile. Am sunat si cica asta am comandat, ceea ce nu a fost asa… Ma rog, acum tre’ sa mai astept si 30 de zile sa primesc banii inapoi. Cam urat din partea eMAG.

  • dorin

    Pai eu ca am luat 4 cauciucuri la promoție voi primii doar o bucata??:)))ar fii penibil!!

  • @dorin: La alea nu cred ca se aplica :)))

  • gaby

    si eu am facut 3 comenzi …care sunt inregistrate ….deocamdata am primit doar o comanda care continea 4 produse de la emag …daca primesc acest mesaj ca nu au ..etc…pentru celelate 2 comenzi ii termin ..daca eu mi-ai sacrificat ziua pentru black friday…..sa se sacrifice si ei si sa faca rost ….

  • Sorin

    Daca in regulament scrie ca o bucata se poate comanda…. Romanu’ tot sa faca el o jmecherie sa pacaleasca pe cineva…

  • lucianp

    Am comandat un ssd de 240 care (zic ei) trebuia livrat maxim luni. Azi e marti si statusul la comanda e doar inregistrata … cat mai astept? Pana isi revine “sistemul”, probabil 586-le folosit ca server e suprasolicitat.

  • Alex

    @Sorin cu 3 ssduri – pe oameni ca tine am eu pata pusa…vin ei marii samsari sa cumpere 15 produse ieftine si a 2a zi apar pe olx la pret dublu.

  • Mihai97

    Neseriosi,tableta trebuia sa-mi vina ieri sau azi,sunt curios cu cat o sa intarzie livrarea.Imi apare doar comanda inregistrata.

  • joe

    Stati linistit, eu inca astept tableta comandata, ieri primeam un mesaj, ca livrarea va fi amanata cu 4! zile. Problema e, ca daca stiam de la-nceput, ca black fridayul asta inseamna haos total, poate nu comand nimica. Reduceri mai poti sa prinzi si ocazional, fara atatea nervi mancate. Mentionez faptul, ca comanda facuta nu a fost intre ultimii, la ora 13 a fost efectuata. Ceea ce nu-mi place este faptul, ca nu au fost mentionate posibilitatea intarzierilor din start. Asta-i viata.

  • Corneliu

    Am comandat o tableta in 21.11.2014 si nici pana acum nu a fost predata catre curier( Cargus).In call center nu stie nimeni cand va fi predata catre firma de curierat.Va sfatuiesc sa le faceti reclamatie pe site….macar atat sa vada, poate pe viitor schimba ceva.