Facebook pregateste o schimbare importanta pentru aplicatia dedicata iPhone

Facebook logoFacebook pregateste o schimbare majora pentru aplicatia disponibila pentru iPhone, iPad si iPod Touch-urile noastre, ea fiind testata in momentul de fata de catre angajatii americani, partenerii companiei si o parte dintre utilizatorii normali. Vorbim despre un motor de cautare intern dezvoltat de catre Facebook pentru utilizatori, acesta urmand a le permite utilizatorilor sa adauge mai usor link-uri spre divers continut disponibil in retea, dar si in afara ei.

Functia este numita Add a Link si este vizibila in meniul pentru partajarea de statusuri, mai exact in sectiunea dedicata de introducerii de poze, clipuri video sau de aplicare a tag-urilor pentru locatii. In imaginea de mai jos aveti prezentata optiunea, cei de la Facebook gandind-o in principal pentru a le permite utilizatorilor sa partajeze mai usor link-uri catre continut intern.

Alongside buttons to add photos or locations, some iOS users are seeing a new “Add A Link” option. Just punch in a query, and Facebook will show a list of matching links you might want to share, allow you to preview what’s on those sites, and let you tap one to add it to your status with a caption or share statement.

Dupa accesarea optiunii add a link utilizatorii vor avea in fata o interfata care include o casuta de cautare pentru cautarea de continut intern, adica statusuri publicate de catre diversi utilizatori sau website-uri. Separat, Facebook va permite si introducerea de link-uri catre continut extern care vor fi combinate cu diverse texte pe care le vom putea scrie, accesarea intregului continut fiind facuta fara a parasi aplciatia Facebook.

Facebook add a link

Practic Facebook incearca sa implementeze noi metode prin care sa tina utilizatorii si mai mult in aplicatia pentru terminale mobile, insa ramane de vazut cat succes va avea ea, avand in vedere ca nu toate schimbarile implementate de Facebook au fost laudate de catre utilizatori.

In momentul de fata optiunea add a link este doar testata si nu se stie cand va fi oferita public, insa este clar ca Facebook intentioneaza sa o implementeze la invel global la un moment dat sau altul.