Prima Pagina 4G Orange 4G – grad de satisfactie de 97%

Orange 4G – grad de satisfactie de 97%

Orange 4G satisfactie clientiOrange are cea mai extinsa retea 4G din Romania, iar conform unui studiu intern efectuat de catre operator, 97% dintre clientii sai sunt multumiti de calitatea serviciilor oferite prin intermediul ei.

11.000 de persoane au participat la studiu desfasurat de catre cei de la Orange Romania impreuna cu Millward Brown si rezultatul este unul extrem de bun, comparabil cu gradul de satisfactie al iPhone-urilor companiei Apple, daca este sa facem o mica extrapolare.

Orange a investit sume serioase de bani in reteaua sa 4G nationala si acest lucru este vizibil in calitatea serviciilor, daca sunteti clienti ai companiei, asa ca nu sunt surprins de rezultatele lor, mai ales ca le folosesc reteaua 4G chiar din momentul lansarii.

Detalii suplimentare despre rezultatele celor de la Orange aveti in comunicatul de presa de mai jos, dar si in infograficul oferit de catre ei.

orange 4G retea

Reţeaua Orange 4G – certificată de clienţi. 97% dintre utilizatori sunt mulţumiţi de internetul 4G de la Orange

Bucureşti, 18 septembrie 2015. Săptămâna trecută Orange a anunţat o nouă promisiune de brand, ce reflectă strategia Essentials 2020, centrată pe nevoile esenţiale ale clienților. Una dintre cele mai importante nevoi pentru utilizatorii de telefonie mobilă este să fie mereu conectaţi. În acord cu preocuparea de a le oferi clienţilor cele mai bune experienţe la utilizarea reţelei, Orange a desfăşurat vara aceasta un studiu cu ajutorul consumatorilor, pentru a vedea percepția lor despre rețeaua 4G, precum și care sunt criteriile folosite de aceștia atunci când evaluează calitatea internetului mobil 4G. Rezultatul validează calitatea rețelei: 97% dintre utilizatorii Orange 4G sunt mulțumiți de experiența 4G avută.

Cercetarea a fost desfășurată în perioada iunie – septembrie 2015, cu ajutorul agenției Millward Brown, agenție de cercetare de top la nivel global, specializată în studii asupra eficacității comunicării, canalelor media și asupra valorii mărcilor.

Iată câteva dintre rezultatele studiului:

  • Internetul mobil este serviciu de referință pentru utilizatorii de telefonie mobilă din mediul urban, pentru care a devenit o necesitate a vieții de zi cu zi
  • “Accesarea informațiilor în timp real”  este motivul principal pentru utilizarea de zi cu zi a internetui mobil
  • Problemele repetate de calitate la utilizarea internetui mobil (întreruperea conexiunii sau lipsa totală a serviciului) pot duce la schimbarea operatorului
  • Când vine vorba de evaluarea calității unei rețele, experiența personală este cea mai importantă: “Pe mine mă interesează cum merge respectiva rețea. Că are certificate, ok, e un plus. Dar nu mă încălzește certificarea dacă atunci când am nevoie de semnal, nu îl am.” (utilizator de servicii de internet mobil)

În contextul în care experiența reală contează cel mai mult pentru clienți, Orange a dezvoltat în această vară aplicația 4G Fun Kit. Aplicația a permis oricărui utilizator de servicii 4G să experimenteze internetul de mare viteză prin intermediul filmelor, melodiilor sau audiobook-urilor disponibile gratuit, precum și al selfie-urilor ce puteau fi încărcate. În același timp, utilizatorii au avut ocazia să testeze rețeaua Orange 4G și să-și exprime opinia cu privire la experiența avută.

Între 13 august și 11 septembrie clienții au testat astfel performanțele rețelei 4G pentru streaming video și audio, descărcare și încărcare de fișiere. Timp de o lună, după accesarea fiecărui tip de conținut, clienții au fost rugați să-și spună părerea despre internetul 4G oferit de Orange.

În urma analizării celor peste 11 000 de evaluări primite, rezultatele arată că 97% dintre clienții Orange 4G sunt mulțumiți de experiența avută la folosirea internetului mobil.

La acest studiu au participat 5085 de utilizatori Orange 4G. Eșantionul este reprezentativ la nivel național pentru totalitatea clienților Orange 4G, marja de eroare fiind de +/-2%. Datele au fost prelucrate și analizate de către Millward Brown România.

Orange deține în prezent cea mai extinsă rețea 4G din România care acoperă 96% din populația urbană și 70% din populația totală a țării. Noile rezultate oferite prin analizarea opiniei utilizatorilor susțin rezultatele testelor realizate prin aplicația ANCOM, ce arată că Orange a oferit în prima jumătate a anului cele mai mari viteze de download din România, atât în interiorul cât şi în exteriorul clădirilor.

Investițiile planificate pentru perioada următoare vizează menținerea calității înalte a serviciilor 4G chiar și în condițiile unei adopții tot mai ridicate din partea clienților.

  • RaduD

    Subscriu intru totul parerii pozitive exprimate de cei 97% din clientii Orange.

  • 9el

    @alex, ameninta ca pleci de la ei( tu oricum ai vrea) e cam singura solutie,sa ii strangi cu usa…in afara merge treaba asa (spania) ,mai ales dupa 12 ani..

  • joerithm

    Cu net-ul , poate ….dar la semnal …suferă rău de tot ; după câteva minute de convorbire eu aud, interlocutorul nu m-a mai aude si , intr-un final …se Închide in mod bizar acea convorbire… Cu toate ca la tel. sunt vreo 3-4 liniuțe la semnal …..si roblema a apărut de vreo 2 luni .
    In acest timp am înlocuit in garanție un terminal !Dar tot degeaba …

  • joerithm

    Scuze ….am uitat sa precizez ….acest lucru se întâmpla in Bucuresti …unde se presupune ca ar fi semnal ok.

  • Pingback: Romania in topul tarilor cu cele mai mari viteze 4G | iDevice.ro()