Cine cumpara cele mai multe produse Apple ?

batranii cumpara cele mai multe produse AppleCine cumpara cele mai multe produse Apple ? La aceasta intrebare incearca sa ofere un raspuns o cunoscuta companie americana specializata pe monitorizarea vanzarilor inregistrate de catre diversele magazine din SUA.

Conform unei analize facute in ultimele saptamani, compania Slice Intelligence sustine ca persoanele cu varste cuprinse intre 44 – 54 de ani si cele cu varste de peste 65 de ani cumpara cele mai multe produse ale companiei Apple, un lucru destul de surprinzator.

Imediat in urma lor avem persoanele cu varste cuprinse intre 35 – 44 de ani si cele cu varste cuprinse intre 55 – 64 de ani, diferenta intre sumele de bani cheltuite de catre persoanele din aceste categorii de varsta fiind de mai putin de 10% conform datelor oferite.

Toate persoanele din categoriile mentionate anterior cheltuie in medie intre 800 – 850 de dolari pentru achizitionarea de produse ale companiei Apple, cifra fiind una destul de mare, echivalenta cu multiple terminale iPhone cumparate la abonament sau combinatii de alte produse.

batranii cumpara cele mai multe produse Apple 1

La polul opus avem tinerii care cheltuie intre 670 de dolari si 700 de dolari pentru produsele Apple, diferenta fiind destul de mica daca ne uitam cu atentie la totalul adus in discutie de catre datele analizate de catre aceasta companie.

Acum daca ne uitam la comparatii intre sumele de bani cheltuite de catre barbati si femei pentru produsele companiei Apple, primii aloca de aproape 2 ori mai multi bani pentru achizitionarea iDevice/Mac-urilor celor din Cupertino, insa acest lucru este perfect normal.

batranii cumpara cele mai multe produse Apple 2

Trecand acum la o comparatie privind veniturile anuale ale unei familii si cheltuielile facute pentru cumpararea de produse Apple, ei bine diferenta este mai mica de 200 de dolari intre casele in care se castiga sub 15.000 de dolari si cele in care se castiga peste 200.000 de dolari.

Toate aceste date au fost culese de la peste 3 milioane de persoane care au cumparat produse online din SUA in ultimele luni, astfel ca el ar trebui sa fie destul de reprezentativ.