Prima Pagina Google Google ironizeaza iPhone intr-o noua reclama Android

Google ironizeaza iPhone intr-o noua reclama Android

Compania Google a difuzat in cursul noptii trecute o noua reclama foarte interesanta care are menirea de a promova sistemul de operare Android, ea ironizand iPhone-ul companiei Apple pentru lipsa de diversitate ce afecteaza utilizatorii din intreaga lume.

Pentru a ilustra foarte subtil diversitatea din platforma Android in contrast cu lipsa ei pe platforma iPhone, Google a folosit un muzician care a cantat la doua piane, unul avand claviatura care reda sunete diferite, unul avand claviatura care reda aceleasi sunete, indiferent care clape sunt apasate.

Ironia celor de la Google este subtila, insa intreaga reclama merita laudata pentru originalitate deoarece, spre deosebire de Samsung, cei de la Google stiu cum sa isi ironizeze un competitor fara a-i ataca fanii care ar trebui in final sa-i cumpere produsele.

Voi ce parere aveti despre reclama Google ?

  • blabla

    e ok-ish reclama. Intrebarea mea este: de ce Apple nu ironizeaza pe nimeni in reclamele sale? Mi se pare mie sau ei nu latra inapoi, iar toti ceilalti ii “ironizeaza” cumva desi nu par sa castige mare lucru? Mi se pare atat de neprofesional sa arati cu degetu concurenta… e clar ca te straduiesti din rasputeri sa le iei locul sau sa te faci si tu cumva auzit, necontand mijloacele.

  • disqus_DPH51pchVl

    Cand incasezi 91% din profit, nu simti nevoie sa ironizezi pe nimeni. Ei saracii ce sa faca, ca bani nu stiu sa faca? Reclame, mistouri, caterinca

  • Viorel Predatorul

    Apple ironizează pe toți la fiecare prezentare pe care o susține. Ba că Android este un focar de malware (nu ca la iOS care nu se poate infecta), ba că fragmentarea este uriașă (nu ca la iOS care are ultima versiune pe 99% din ideviceuri). Mr Schiller a spus cu ironie în gâtlej că tableta Nexus 7 “has failed miserably”, etc.
    Practic, Apple ironizează pe toți de fiecare dată. Să nu mai amintim de celebra serie de reclame “I’m a Mac, you’re a PC”, care este apogeul ironiei și a lipsei de fair play corporatist.