Telekom Romania: 180 de milioane de euro in investitii in 2016

Telekom Romania a anuntat in cursul zilei de ieri ca a alocat 180 de milioane de euro pentru investitii strategice in cursul anului 2016, extinderea retelei de fibra optica si a celor 3G/4G fiind prioritatile companiei in anul care a ajuns deja in cea de-a treia sa luna.

Telekom Romania doreste sa acopere 2 milioane de gospodarii cu fibra optica pana la sfarsitul anului 2016, asta deoarece RCS & RDS este lider absolut in segmentele televiziunii si a internetului fix, cei de la Telekom fiind intr-o continua incercare de a egala serviciile oferite de competitorul sau.

Mai mult decat atat, cei de la Telekom Romania promit noi initiative cheie menite sa creasca satisfactia clientilor, insa in conditiile in care mai toata lumea se plange de semnalul prost si internetul incet, problema pare sa fi fost rezolvata deja prin parteneriatul cu Orange.

Excelenţa în relaţia cu clienţii este cuvântul cheie pentru noi începând din 2016.” conform noului CEO al Telekom Romania, Miroslav Majoroš, afirmatia dand de inteles ca pana acum Telekom nu s-a preocupat chiar atat de mult de relatia pe care o are cu clientii.

Urmand strategia de anul trecut, cei de la Telekom Romania vor continua sa puna accent pe serviciile integrate fix-mobil, abonamentele lansate pana acum aducandu-le o crestere usoara a bazei de clienti.

Telekom Romania a preluat doua companii cu foarte multe probleme, iar primul CEO desemnat de catre Deutsche Telekom nu a reusit decat sa directioneze compania spre o scadere anuala a profitului, iar perspectiva de reusita a noului CEO nu este chiar atat de grozava.


Telekom Romania anunţă investiţii accelerate în 2016 și excelență în relația cu clienţii ca direcție prioritară

  • Investiţii de peste 180 milioane de euro planificate în 2016, în principal pentru extinderea reţelei de fibră optică şi a reţetelor 3G/4G, inovaţie şi excelență în relaţia cu clienţii;
  • Ținta pentru dezvoltarea infrastructurii de fibră optică: 2 milioane de gospodării acoperite de reţeaua FTTH până la sfârşitul anului;
  • Excelenţă în relaţia cu clienţii: noi iniţative cheie pentru creşterea satisfacţiei clienţilor

Telekom Romania anunţă priorităţile strategice pentru anul 2016, care se vor concentra pe asigurarea celei mai bune experienţe pentru clienţi, prin tehnologii avansate, produse şi servicii inovatoare şi noi standarde în relaţia cu clienţii.

În 2016 Telekom Romania a planificat investiţii de peste 180 milioane  de euro, cea mai mare parte urmând să fie direcţionată spre dezvoltarea şi extinderea rețelelor, atât pentru tehnologiile fixe, cât şi mobile. Compania va continua dezvoltarea dinamică a reţelelor FTTH (fiber-to-the-home) și 3G/4G, care stau la baza serviciilor inovatoare, interactive şi convergente, precum şi a unui portofoliu complet și extins de servicii IT&C pentru segmentul business. Telekom Romania va extinde cu peste 30% acoperirea rețelei bazate pe fibră optică, având ca obiectiv atingerea a 2 milioane de gospodării până la sfârşitul anului 2016. Pe segmentul serviciilor mobile, Telekom Romania va continua eforturile de modernizare, extindere şi optimizare a reţelelor 3G/4G, pentru a oferi clienţilor o experienţă superioară în utilizarea serviciilor de broadband mobil.

„Prioritatea noastră în 2016, ca furnizor de top de servicii integrate, este să ne consolidăm oferta unică pe acest segment. Vom continua să ne diferenţiem pe piaţă prin și mai multă valoare oferită clienţilor noştri şi prin cea mai bună experienţă pentru aceștia, în toate interacțiunile cu Telekom, indiferent de canalul folosit. Excelenţa în relaţia cu clienţii este cuvântul cheie pentru noi începând din 2016. Concret, aceasta se va traduce prin valoare adăugată pentru clienţii noştri, constând într-un număr crescut de beneficii, servicii inovatoare, competitive şi simplificate şi iniţiative speciale, menite să le ofere experienţe unice încă din prima zi petrecută alături de noi”, a afirmat Miroslav Majoroš, CEO Telekom Romania.

Telekom Romania va lansa anul acesta mai multe iniţiative care vizează cu precădere excelența în relaţia cu clienţii, pe lângă cele deja existente: serviciul prioritar de relații cu clienții, iniţiativă lansată în luna mai 2015, care asigură cele mai rapide servicii de call center pentru clienţii MagentaONE, care sunt preluaţi, în medie, în 10 secunde; profesioniști special pregătiți pentru magazine şi centrele de contact, care oferă consultanţă clienţilor în alegerea celor mai bune servicii integrate fix-mobil, în funcţie de nevoile specifice de comunicare ale acestora; contactarea clienților pentru a verifica instalarea corespunzătoare a serviciilor, asigurând astfel cel mai înalt nivel de calitate.

În ceea ce priveşte oferta comercială, Telekom Romania va continua să se concentreze pe componentele strategice, care includ:

  • Un portofoliu îmbunătăţit de servicii convergente fix-mobil, prin oferta MagentaONE, care oferă clienţilor soluţii simple, accesibile și valoare adăugată, atât pentru familii, cât şi pentru afaceri;
  • Cea mai bună experienţă TV pe toate tipurile de ecran, cu accent pe televiziunea interactivă (IPTV), cu funcţionalităţi unice și cel mai mare număr de canale HD; conţinut sportiv de calitate şi în exclusivitate, precum UEFA Champions League şi UEFA Europe League; platforma Telekom TV Web & Mobile;
  • Un portofoliu extins pentru segmentul de business, care include singura ofertă convergentă cu componentă de cloud de pe piaţă, un portofoliu complet de soluţii fixe şi mobile, aplicaţii şi soluţii IT la cheie, servicii inovatoare de tip M2M şi cloud, având ca scop creşterea competitivităţii afacerii.