Prima Pagina OS X iMessage si FaceTime nu functioneaza in OS X 10.11.4

iMessage si FaceTime nu functioneaza in OS X 10.11.4

Dupa instalarea OS X 10.11.4 multi utilizatori de Mac-uri au realizat ca nu se pot loga in iMessage si FaceTime pentru a folosi serviciile celor de la Apple, problema fiind una atat de mare incat compania Apple a marcat cele doua sisteme online ca fiind indisponibile momentan.

Au trecut mai bine de 9 ore de cat compania Apple sustine ca produsele au probleme de functionare in platforma OS X, iar deocamdata lucrurile nu par sa se fi rezolvat, inginerii celor de la Apple lucrand intens pentru a readuce situatia la normal pentru utilizatori.

Problema se manifesta in anumite cazuri prin afisarea unei erori de logare la iTunes in momentul in care utilizatorii incearca sa se logheze in aplicatia FaceTime sau in iMessage, mesajul Could not sign into iMessage. An error occurred during authentication.

In alte cazuri logarea pare sa functioneze, insa in realitate ea se blocheaza spre final fara a afisa vreo eroare pentru utilizatori si se pare ca principalii afectati sunt cei care au facut o reinstalare a sistemului de operare in loc sa faca o actualizare prin Software Update.

Problema este legata direct cu serverele Apple deoarece nici macar un downgrade la OS X 10.11.3 nu rezolva problema, asa ca daca o intampinati, singura solutie este sa asteptati ca Apple sa rezolve problemele si abia mai apoi sa incercati sa va logati in iMessage si FaceTime.