Google sustine ca reclamele YouTube sunt mai eficiente decat cele pentru TV

Compania Google a publicat in cursul acestei zile rezultatele destul de interesante ale unui studiu desfasurat in diverse zone de pe glob, compania americana sustinand ca reclamele afisate inaintea sau in timpul vizualizarii clipurilor video YouTube sunt mai eficiente decat cele afisate pe TV.

Cei de la Google sustine ca reclamele afisate prin intermediul YouTube sunt cu pana la 80% mai eficiente decat cele afisate pe televizoare, iar astfel se explica de ce tot mai multi bani sunt investiti in celebra retea de video sharing in locul emisiunilor sau serialelor de televiziune.

Mergand si mai departe, cei de la Google sustin ca advertiserii ar trebui sa investeasca de 6 ori mai multi bani in YouTube pentru a face investitiile anterioare sa conteze, compania americana incercand sa faca relevante reclamele YouTube, desi multa lume le uraste.

Avand in vedere ca rata de accesare a YouTube a crescut constant pe masura ce vitezele de internet mobil s-au imbunatatit si utilizatorii au primit tot mai mult trafic integrat in abonamente, este normal ca eficienta reclamelor YouTube sa creasca impreuna cu audienta globala.

We found that while TV maintains a powerful impact in the digital age, digital video is under-invested in several categories we measured in the UK, France and Germany. What this study really shows … is that online video is a better advertising investment than other forms of online advertising.

Cei de la Google s-au chinuit sa faca YouTube-ul profitabil si pe masura ce el incepe sa genereze din ce in ce mai multi bani vor aparea tot mai multe atacuri la industria publicitatii pe TV, cei de la Google atacand serios zecile de miliarde de dolari investite acum in promovare prin mediul televiziunii.