Apple ramburseaza reparatiile chingilor iMac

Apple ramburseaza reparatiile chingilor iMac

Compania Apple pare sa fi recunoscut o noua problema de fabricatie a unui produs propriu, astfel ca va rambursa cheltuielile clientilor pentru repararea chinghilor unor modele ale iMac. In clipul video de mai jos puteti vedea cum arata aceasta problema, unii clienti fiind obligati sa plateasca reparatii in service-urile Apple pentru a-si putea folosi produsele.

Reparatiile costa pana in 100 de dolari in service-urile autorizate de catre compania Apple si desigur ca multi clienti au fost suparati din cauza faptului ca sunt obligati sa plateasca pentru un defect de fabricatie. Cei de la Apple recunosc faptul ca unele modele ale iMac fabricate intre finalul anului 2012 si finalulĀ anului 2013 au aceasta problema, ele fiind reparate gratuit acum.

Clientii care au platit pentru reparatii vor primi banii inapoi de la compania americana, dar numai in baza unei chitante care dovedeste efectuarea reparatiei. Problema are la baza o bucata de plastic din mecanismul de sustinere al ecranului, aceasta cedand dupa folosire indelungata, iar acum probleme utilizatorilor sunt rezolvate gratuit.

“My one month old 27″ iMac (about a month old) at work seems to have developed a loose hinge so that the screen always tilts at its most downward. It still tilts up and down, but will always return to that position by itself.”

eMAGIA Sarbatorilor! Reduceri la zeci de mii de produse AICI!
  • sultanu’ dragostei

    Cine mai are chitanta din 2012 2013 ?

  • Srb Srb

    primesti mail de la Apple. In UK primesti direct (in caz ca ai platit cu cardul) rambursul pe card de ex

  • Srb Srb

    SPLENDID !!!

  • sultanu’ dragostei

    Ba da tu ai raspuns la orice, zeu adevarat atotputernic si cunoscator.

  • V.P

    Rusine nu splendid , la tine pana si defectul de fabricatie e ceva splendid .
    Apple doar in urma unui scandal cedeaza si recunoaste un defect de fabricatie , oamenii aia au platit o reparatie cand defapt este un defect cauzat de incompetenta unor ingineri Apple .
    Fara scandal clientul plateste ca prostu iar asta pentru tine e splendid .

  • Srb Srb

    chiar scandal despre aceasta problema nu prea s-a auzit…ei rezolva problemele adevarate si nu imaginare

  • Srb Srb

    multumesc, poti suna si la noumax daca vrei, si in caz ca la ei ai platita factura s-ar putea sa te mire raspunsul lor

  • sultanu’ dragostei

    Srb nu o mai da in bogat vs sarac ca nu esti singurul cu bani stai linistit, aici e vorba de principiu. Trebuiau inlocuite de la inceput nu dupa 5 ani cand nu mai intereseaza pe nimeni.

  • V.P

    Apple in prima faza au luat banii la prosti iar cand problema a devenit serioasa iar problema este pe cale sa le afecteze imaginea au recunoscut problema apoi returneaza banii clientilor luati degeaba pe un defect de proiectare .
    Auzi ,, Splendid !! :))))).

  • V.P

    Cand vrea sa apere Apple baga placa cu saracii , a devenit usor de ghicit :)))))).

  • Srb Srb

    Ce problema? Aici este despre ceva ce nici nu stiam ca exista !!

  • Viorel Predatorul

    Srb, asta infirma mitul produselor perfecte ale Apple, corect?
    Repet pentru a nu stiu cata oara: produsele Apple sunt produse bune, dar in niciun caz perfecte, asa cum spui tu. Sunt produse normale, ambalate intr-un design aparte, si se face mult tam-tam despre ele. Pana la perfectiune, Apple mai are un drum luuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuung tare.

  • Viorel Predatorul

    Dar Apple nu este in stare sa verifice calitatea produselor inainte de a le pune in vanzare? Mai ales ca este vorba despre un numar mult mai mic de iMacuri, iar controlul de calitate ar fi mult mai lejer decat cel al unei linii de smarphone-uri.
    Cum comentezi situatia Srb?

  • Viorel Predatorul

    Nu e vorba de saraci vs bogati, decat in capul lui. Produsele Apple sunt produse pe care si le permite cetateanu de clasa medie din vest, insa pentru Srb, trebuie sa fii bogat ca sa ai un idevice.
    Problema este de imagine a Apple, pentru ca demonstreaza de fiecare data ca nu se preocupa de experienta utilizatorului, asa cum afirma ei.
    Scrii foarte bine ca Apple rezolva o problema de design doar daca este fortata de imprejurari, si abia dupa mult timp.

  • Srb Srb

    Nu cred ca cei de la Apple pot testa un obeict timp de 2-3 ani sa vada cum rezista…unele rezista, altele pica. totusi este vorba de imac de acum 3-4 ani, si nu multe unitati, altfel era o plangere globala

  • Srb Srb

    nu am zis ca sunt perfecte…dar sunt perfecte atata timp cat daca ai o problema se rezolva frumos si elegant. Nu exista perfectiune cand exista vanzari de sute de mii sau milioane. Da la un Rolls Royce, hand maded si care se fac sute ar trebui, sau o bijuterie, sau chiar si o editie limitata de PP, in rest, traim in lumea unde orice, oricare ar fi pretul, te rogi sa nu ai probleme, iar daca ai, sa ai parte de un customer service placut

  • Srb Srb

    de la inceput? adica cum s-a stricat, sa fie gratis? cam greu de demonstrat pe loc ca nu a fost vina utilizatorului, mai ales ca primele erau si iesite din garantie. Multa lume nu schimba un imac dupa 2-3 ani..deci or sa fie multumiti sa isi primeasca banii inapoi CHIAR daca nu mai au unitatea respectiva