Apple si-a umilit concurenta in activarile de terminale noi de Craciun

Compania Apple a avut parte de un Craciun extrem de profitabil, conform unor informatii aparute in cursu serii trecute de la o companie americana. Mai exact, se pare ca numarul de terminale mobile activate in perioada Craciunului a fost de 2 ori mai mare pentru Apple fata de restul producatorilor concurenti, aceasta fiind o adevarata realizare.

Conform celor de la Flurry Analytics, 44% dintre terminalele mobile activate in saptamana Craciunului au fost produse de catre cei de la Apple, in timp ce doar 21% au fost produse de catre Samsung. Diferenta este foarte mare si dezvaluie din nou faptul ca produsele Apple sunt foarte populare in momentul de fata, mult mai populare decat cele ale Samsung.

In cazul celor de la Samsung, exista cu 1% mai multe activari fata de aceeasi perioada a anului trecut, diferenta fiind una infima in cazul coreenilor. Totusi, diferentele dintre Samsung si restul producatorilor sunt extrem de mari, la fel de mari precum cele dintre Apple si Samsung, iar asta spune foarte multe despre preferintele consumatorilor.

activari-terminale-mobile-craciun

Trecand acum la dimensiunea ecranelor terminalelor mobile, se pare ca terminalele cu ecrane de dimensiune medie raman cele mai populare, desi phablet-urile au crescut in popularitate. Practic, procentul acestora a crescut cu 10% fata de aceeasi perioada a anului trecut, terminalele mobile cu ecrane de dimensiune medie si tabletele mici pierzand din popularitate.

Nu se stie cate terminale mobile au fost vandute in 2016 in perioada Craciunului, deci nu putem face o comparatie cu 2015 si nu stim daca popularitatea lor a scazut. Partea buna pentru compania Apple este totusi ca vanzarile sale raman puternice in fata concurentilor, iar in ianuarie vom afla exact cat a vandut compania Apple in aceasta perioada.

terminale-mobile-activari-ecrane