Prima Pagina Apple Resellerii Apple se plang din cauza politicii companiei

Resellerii Apple se plang din cauza politicii companiei

Saptamana trecuta, un mare lant de magazine autorizate sa vanda si sa efectueze service pentru produsele Apple a fost inchis din cauza faptului ca nu mai genera profit. Explicatii cu privire la inchiderea acestui lant nu au mers mai departe de profitabilitatea si oportunitatea existentei magazinelor, insa reprezentantii altor magazine au inceput sa se planga.

Conform unora dintre resellerii autoritati de catre Apple sa-i vanda produsele in SUA, conditiile in care acestia isi desfasoara activitatea au devenit tot mai grele. Compania Apple le-a modificat termenii in care ei trebuie sa functioneze, astfel ca acum multi sunt nevoiti sa plateasca in avans mai mult din pretul produselor vandute, inainte de a reprimi banii sub forma de reduceri pentru altele.

Mai mult decat atat, unii se plang din cauza faptului ca Apple le cere sa faca reparatii gratuite pentru unele produse, lucru care nu se intampla in trecut. Acestia se plang din cauza faptului ca Apple ii priveste ca simpli “reparatori de televizoare”, banii platiti pentru reparatiile iPhone sau Mac fiind complet diferiti, astfel ca multi ajung sa munceasca mult si fara rost.

Conform reprezentantilor service-urilor autorizate, 10 minute de lucru la repararea unui Mac genereaza mai multi bani decat a lucra o ora la un iPhone. In ciuda acestui lucru, Apple le trimite service-urilor mai multe reparatii pentru terminale iPhone decat pentru Mac-uri, lucru totusi usor de inteles, avand in vedere ca exista mult mai putini posesori de Mac-uri.

“I am sad to say that I do not see this changing. Apple is highly aware of our concerns and do not seem to care. As an Apple reseller for over 20 years, I thought that when Apple became successful we would participate in that success, but we did not. …resellers are now forced to pay more upfront for Apple products to sell, which restricts cash flow that could otherwise be used for day-to-day operations, employee wages, and other expenses.”

Desi unii reselleri se plang de dificultatile de a mai exista intr-o lume in care companiei Apple ii pasa mai putin de ei, altii se bucura de o situatie mult mai buna si de profit mai mare. Realitatea este ca resellerii de produse Appel se plang de mult ca Apple ii forteaza sa-si incheie activitatea prin modul sau de a actiona, iar plangerile nu se vor opri aici.

reseller-apple-plangeri

LIKE
Articolul anteriorApple Pay a inregistrat cu 50% mai multe plati in 2016
Urmatorul articolFacebook Stories este testat in vederea lansarii