Prima Pagina Apple Apple nu mai are cel mai valoros brand din lume

Apple nu mai are cel mai valoros brand din lume

In ciuda unor rezultate financiare surprinzator de bune, Apple si-a pierdut titlul de compania cu cel mai valoros brand de pe planeta. Pentru prima oara in ultimii ani, brand-ul companiei Google l-a intrecut pe cel al Apple, devenind cel mai valoros brand de pe planeta, diferenta dintre ele fiind de aproximativ 2 miliarde de dolari in momentul de fata.

In imaginea de mai jos puteti vedea valoarea celor mai mari brand-uri de pe planeta, conform Brand Finance, iar pe primele 5 locuri se afla Google, Apple, Amazon, AT&T si Microsoft. Apple a detinut prima pozitie in acest top timp de nu mai putin de 5 ani, insa iata ca acum a fost intrecuta de catre cei de la Google, lucru la care putini se asteptau.

In top 10 cele mai valoroase brand-uri de companii de pe planeta, avem doar doua companii din afara SUA, Samsung si ICBC reusind sa se “strecoare” printre americani. In general, companiile americane sunt mult mai cunoscute decat cele din alte tari de pe glob, asa ca pozitia lor in topurile de acest gene ste cat se poate de logica.

Acum daca va intrebati de ce si-a pierdut Apple locul, ei bine totul are la baza urmatoarele aspecte :  exploatarea excesiva a clientilor, incasarile mici generate de catre produsele noi si lipsa unor produse inovatoare.

“Put simply, Apple has over-exploited the goodwill of its customers, it has failed to generate significant revenues from newer products such as the Apple Watch and cannot demonstrate that genuinely innovative technologies desired by consumers are in the pipeline. Its brand has lost its luster and must now compete on an increasingly level playing field not just with traditional rival Samsung, but a slew of Chinese brands such as Huawei and OnePlus in the smartphone market, Apple’s key source of profitability.”

valoare-brand-apple-google

LIKE
Articolul anterioreMAG are reduceri mari la smartwatch astazi
Urmatorul articolFacebook are 1.86 miliarde de utilizatori activi