iPhone 7 rosu – preinregistrari record, Apple produce putine unitati

iPhone 7 rosu a inregistrat preinregistrari record in China, cererea intrecand cu mult productia initiala, estimata la doar cateva zeci de mii de unitati.

iPhone 7 rosu nu a fost lansat inca, dar se dovedeste a fi extrem, extrem de popular, compania Apple urmand a avea probleme foarte mari in a acoperi cererea. Conform unor informatii aparute ieri, retailerul chinez JD.com a inregistrat nu mai putin de 310.000 de inregistrari pentru a precomanda noul iPhone 7 rosu al companiei Apple.

Vorbim despre un numar colosal de preinregistrari facute pentru iPhone 7 rosu in momentul de fata la un singur retailer, iar daca daca ne gandim cati parteneri are Apple in China, am putea vorbim despre 1 milion de preinregistrari. Aceasta este totusi o singura tara, iar Apple va vinde iPhone 7 rosu in 40 de tari, deci vanzarile totale s-ar putea ridica la cateva milioane de unitati.

Desi doar un partener Apple din China a inregistrat 310.000 de preinregistrari pentru iPhone 7 rosu, compania Apple ar fi produs doar 73,410 pentru vanzare in tara. Cifra este mica si reprezinta doar un sfert dintre preinregistrarile facute la un singur retailer din China, dar acesta este doar inceputul productiei iPhone 7 rosu la partenerii Apple.

Nu se stie cate unitati ale iPhone 7 rosu are Apple alocate pentru alte tari, dar probabil pentru SUA ar avea peste 100.000 de unitati, iar pentru Europa ceva similar Chinei. E putin probabil ca Apple sa fi fabricat mai mult de 500.000 de unitati ale iPhone 7 rosu inaintea lansarii, desi cu siguranta a anticipat cererea foarte mare pentru produs.

iPhone 7 si iPhone 7 Plus in culoarea rosie vor fi extrem de greu de cumparat de la Apple si de la partenerii sai in urmatoarele saptamani, asa ca daca doriti sa le cumparati, va trebui sa aveti multa rabdare.

iphone 7 rosu precomenzi productie

12 COMENTARII

  1. Same old story. Miliarde de precomenzi stoc extrem de mic.
    “Bataie” la propriu pe acest telefon rosu.
    O culoare extraordinara si revolutionara in acelasi timp.

    Pe Ipaduri nu a inceput inca bataia ?!?

  2. E normal ca in China sa fie popular pentru ca , culoarea rosie la ei e fiarte speciala , simbolizeaza norocul . De fapt eu cred ca a fost lansat doar pentru a creste vanzarile in China , Hong Kong si Taiwan dar au facut 2 in 1 : pretextul ca doneaza bani pentru fundatia RED e good publicity . Tinta era de fapt China .